Symptomer

HåpefullTrønder

Glad i forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Morsomt å følge med på hvilke symptomer vi får! Skriv gjerne om symptomene kom før ikm eller hvilken svangerskapsuke :Heartpink
 
Før ikm : plutselig lyst på kaffe, noe jeg aldri har likt. Mensmurring, kvalme, oppkast og tisser oftere. Fikk svak positiv 10 dpo kveld, og litt sterkere 11 dpo morgen. Tenker å kjøpe digital i morgen :) klarer ikke helt å tro på dette før en digital sier gravid...❤️
 
Før IKM: Veldig ømme brystvorter/bryster, murring i magen (ikke så helt likt som ved mens, mer isende/strekkende følelse), tett i nesten (nesten umiddelbart etter befrukting). Etter IKM: I dag har jeg merket at jeg har et behov for å spise med en gang jeg blir sulten, hvis ikke blir jeg svimmel og kvalm.
 
Her er et kranglete bekken første symptom- sverger på at det låser seg i det sekundet egget blir befruktet:laughing002
 
Er 3+1(8dpo) idag.
Før ikm: murringer.
Bekkenet kan være litt vondt avogtil.
Mer sulten.
Føler jeg på tisse mer.
Vonde bryster litt avogpå, anderledes enn vanlig.
uvel/svimmel, men kan være andre ting...
trøtt, men trenger ikke være på grunn av graviditeten.
 
4 dager før IKM: Luft i magen, trøtt
2 dager før IKM: Migrene, kvalm, trøtt, og MYE luft i magen...
1 dag før IKM: Kvalm, "tung" i hode og trøtt..
Testet positivt samme dag og er nå 3+6 :love7
 
Last edited:
Trøtt - trøttere - zZzzzz

:singing:
 
4+4 i dag, og har hatt veldig oppblåst mage og luftsmerter i ca 5 dager. Ømme pupper (spesielt mot armhulene), murringer og stikking nedi magen kom for ca tre dager siden. Har også vært EKSTREMT sulten de siste dagene. Det blir aldri nok! Og en del utflod har jeg hatt fra dagen før positiv test.
 
Har ikke merket noe spesielt ennå, med unntak av litt kvalme/vært ørlite uvel før frokost og eller senere på dagen. Tenkte ikke automatisk graviditet ettersom jeg har hatt det sånn tidligere innimellom også, hvis jeg har sovet dårlig eller er veldig sulten osv, men jammen var det en spire der.
 
SÅ trøtt.... føles som en aldri våkner helt opp:shy:
Ellers er det også litt ubehagelig med stramme bukser, allerede!:wacky:
 
Metallsmak i munnen 7 dpo
Neseblod 10 dpo
Mensmurinnger siden 1 -4 dpo, så på igjen fra 10 og frem til nå
Vondt ibrystene 10 dpo og bekkenlåsning allerede :/
Kjempe trøtt siden 8dpo
Ubehagelig med stramme bukser 12 dpo
 
3+6 idag, og ikveld kom det noen skikkelige tak i livmorsområdet, spesielt ved brå bevegelser!
Blir jo livredd for at tr plutselig dukker opp i morgen, selv om jeg VET at det er like normalt ved gravditet :shy:
Andre som kjenner det jobber, drar eller stikker litt?
 
8 dpo i dag og har ikke testet enda, men jeg merker at noe er annerledes denne gangen. det startet med noen skikkelig stikk 4 dpo. Bittelitt spotting som kun satt litt farge på utfloden 5 dpo, samt murringe hele dagen og strålinger nedover lysken. Har hatt murringer frem til idag.
Disse symptomene har jeg aldri hatt så lenge før IKM så jeg håper virkelig for at det går denne gangen.
 
3+6 idag, og ikveld kom det noen skikkelige tak i livmorsområdet, spesielt ved brå bevegelser!
Blir jo livredd for at tr plutselig dukker opp i morgen, selv om jeg VET at det er like normalt ved gravditet :shy:
Andre som kjenner det jobber, drar eller stikker litt?

Jeg kjente murringer/litt stikking tidligere i dag. Ikke mye eller lenge, kjentes litt ut som menssmerter.
 
Jeg er 4+0 i dag, og har faktisk kjent mindre enn de gangene jeg har trodd jeg var gravid, men ikke var det.
Det jeg merker nå er stikking i underlivet, ofte på én side om gangen, og som kan gå litt nedover i låret. Beroligende å kjenne at NOE skjer :joyful:
 
Jeg er 4+0 i dag, og har faktisk kjent mindre enn de gangene jeg har trodd jeg var gravid, men ikke var det.

Ja, samme her, har hatt mer symptomer de gangene det har vært falsk alarm :D
 
Begynner å ha litt kvalme på formiddagen hver dag, ingenting på morgenen! Og heldigvis ikke noe spying foreløpig :nailbiting:
 
Back
Topp