Støtter deg i denkjempe trøtt
Sovnet først på formiddagen i går, før vi gikk en skogstur på et par timer. Sovnet igjen 20:30, og sov like greit i 13 timer Det var det døgnet liksom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Støtter deg i denkjempe trøtt
Fler som er lettrørte? Føler jeg sitter å sutrer for meg selv forran tvn
Jeg gråter av ALT. I går gråt jeg av at jeg gråt
Fler som er lettrørte? Føler jeg sitter å sutrer for meg selv forran tvn
det toget kjørte da jeg fikk førstemann kan ikke engang synge bursdagssangen til sønnen min uten å grine
Forstår deg veldig godt Jeg har fremdeles null symptomer, og tenker jo at det ikke nødvendigvis kan være positivt. Men det er jo som du sier, ikke sånn det funker. Symptomer kan komme og gå, og vi får holde motet oppe så lenge vi ikke har smerter eller blødningEr fortsatt trøtt og har lite energi, men kvalmen og nesten alt av murringer er borte. Dum som jeg er ønsker jeg meg nesten mer symptomer, som en forsikring på at alt er bra og normalt, enda det ikke er sånn det fungerer.
Forstår deg veldig godt Jeg har fremdeles null symptomer, og tenker jo at det ikke nødvendigvis kan være positivt. Men det er jo som du sier, ikke sånn det funker. Symptomer kan komme og gå, og vi får holde motet oppe så lenge vi ikke har smerter eller blødning
Det er sant, men vanskelig å slå seg til ro med syntes jeg. Men, en dag av gangen - og før vi vet ordet av det kan vi i alle fall senke skuldrene litt etter uke 12Ja, vi får gjøre det! Det vil helst gå bra, som mannen min sier hver gang jeg nevner det.
Og gjør det ikke det, så får vi ta det når det kommer. Det er ikke noe vi får gjort til eller fra med det uansett.