Symptomer

SÅÅÅ trøtt:sleep011
 
Her går d i ømme pupper og ofte på do.
Sist svangerskap hadde eg så og si ingenting så spent på hva dette bringer
 
Fler som er lettrørte? Føler jeg sitter å sutrer for meg selv forran tvn:sad010:hilarious:
 
Har hatt lett hodepine siden igår ettermiddag. Tok et Paracet 500 mg idag ettermiddag, hjelper ikke noe særlig, men vil ikke ta mer grunnet bivirkninger osv. Noen andre som opplever å ha hodepine? Er uke 6+1.
Andre symptomer trøtt, sliten, null energi, ømme bryster, lett svimmel til tider.
 
Fler som er lettrørte? Føler jeg sitter å sutrer for meg selv forran tvn:sad010:hilarious:

det toget kjørte da jeg fikk førstemann :p kan ikke engang synge bursdagssangen til sønnen min uten å grine :rolleyes:
 
Jeg har hatt en del hodepine, spesielt på morgenene før jeg har spist, pleier aldri å ha hodepine.

Ellers er jeg skikkelig trøtt og mangler energi! Blir sliten av en liten rusletur med valpen :p
 
Er fortsatt trøtt og har lite energi, men kvalmen og nesten alt av murringer er borte. Dum som jeg er ønsker jeg meg nesten mer symptomer, som en forsikring på at alt er bra og normalt, enda det ikke er sånn det fungerer.
 
Er fortsatt trøtt og har lite energi, men kvalmen og nesten alt av murringer er borte. Dum som jeg er ønsker jeg meg nesten mer symptomer, som en forsikring på at alt er bra og normalt, enda det ikke er sånn det fungerer.
Forstår deg veldig godt :Heartred Jeg har fremdeles null symptomer, og tenker jo at det ikke nødvendigvis kan være positivt. Men det er jo som du sier, ikke sånn det funker. Symptomer kan komme og gå, og vi får holde motet oppe så lenge vi ikke har smerter eller blødning :)
 
Forstår deg veldig godt :Heartred Jeg har fremdeles null symptomer, og tenker jo at det ikke nødvendigvis kan være positivt. Men det er jo som du sier, ikke sånn det funker. Symptomer kan komme og gå, og vi får holde motet oppe så lenge vi ikke har smerter eller blødning :)

Ja, vi får gjøre det! :) Det vil helst gå bra, som mannen min sier hver gang jeg nevner det.
Og gjør det ikke det, så får vi ta det når det kommer. Det er ikke noe vi får gjort til eller fra med det uansett.
 
Ja, vi får gjøre det! :) Det vil helst gå bra, som mannen min sier hver gang jeg nevner det.
Og gjør det ikke det, så får vi ta det når det kommer. Det er ikke noe vi får gjort til eller fra med det uansett.
Det er sant, men vanskelig å slå seg til ro med syntes jeg. Men, en dag av gangen - og før vi vet ordet av det kan vi i alle fall senke skuldrene litt etter uke 12 :Heartred
 
Jeg er nå 6+2 :happy: men har ikke de store symptomene - noe som igjen fører til en del beskymringer.. Men leser flere som har det sånn. Litt ømme pupper har jeg stort sett hele dagen, noen dager er jeg muligens litt trøttere, har vel hatt 2 runder med kvamle/brekninger på disse ukene (varer 10 min max og kommer ofte etter litt anstrengelser som tur på butikken o. l). Har heldigvis TUL 7+2, og håper på positive beskjeder der :Heartred
 
Ligamentsmerter!
Gjorde vondt i går hvis jeg må på og gjøre nr.2, og kjente det idag også! Gansie sikkert på at det er ligamentsmerter, men er ubehagelig og blir jonredd med engang at det er noe galt:hilarious:
 
Eg er så kvaaalm! :yuck: var ikke så kvalm med de to første barna mine :wtf:
 
Humøret svinger som en berg og dalbane, ofte på do og tisser, litt kvalm, trøtt, ømme pupper og craver etter solo, har aldri likt solo engang :wtf: er 4+3 i dag
 
Back
Topp