Da er vi helt likt i løypa. Skal du ta i fem dager?Cd3 og gang med andre runde med letrozol! Får se om det går denne gangen da.![]()
Håper på at vi går inn i 2020 med et nytt kapittel foran oss!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi helt likt i løypa. Skal du ta i fem dager?Cd3 og gang med andre runde med letrozol! Får se om det går denne gangen da.![]()
Kjett det derÅh, så kjedeligMistet litt håpet på Letrozol jeg og. Er på første runde, CD21 og ingen el. Testet meg i hjel med el-tester og tempet uten hell. Får vurdere en tur for å ta blodprøve for og dobbeltsjekke det, men har mine tvil.

Da er vi helt likt i løypa. Skal du ta i fem dager?
Håper på at vi går inn i 2020 med et nytt kapittel foran oss!![]()

Dobbel! Enn du?Så morro! Ja i 5 dager.
Hadde du enkel eller dobbel?
Jeg ble satt rett på dobbel av gyn. Vet ikke hvorfor.Enkel her![]()
Men det virket som jeg fikk el forrige måned, testene ble i alle fall positive ( og så negative) og underlivet jobbet på spreng.Jeg ble satt rett på dobbel av gyn. Vet ikke hvorfor.Men det virket som jeg fikk el forrige måned, testene ble i alle fall positive ( og så negative) og underlivet jobbet på spreng.

Har hatt lange sykluser, men må ha hatt el minst én gang, siden jeg ble gravid uten letrozol. Jeg tipper gyn satte meg på det for å sikre el, mens vi venter på lap og ev. Ivf.Det er jo bra da!
Du har mangla el og hatt lange sykluser eller?![]()
Ja, er nok det da!Har hatt lange sykluser, men må ha hatt el minst én gang, siden jeg ble gravid uten letrozol. Jeg tipper gyn satte meg på det for å sikre el, mens vi venter på lap og ev. Ivf.![]()

Når på døgnet har du tatt de til nå?Hei dere. Skal begynne på 4. runde med letrozol i morgen, og trenger råd. Jeg reagerer ganske mye de 5 dagene tar tablettene. Ekstremt mye ubehag i kroppen, mye hodepine og ustabilt humør. Har dere noen råd til h a som kan gjøre det bedre. F. Eks når på døgnet jeg burde ta den?
Jeg har som regel tatt de på morgenen/formiddagen. Forsøkte å ta de før leggetid en gang sist, men da fikk jeg ikke sove pga ubehagene. Hjelper det med mat kanskje :/Når på døgnet har du tatt de til nå?
Kanskje det hjelper å ta de på kvelden?
Jeg tar de på morgenen, men merker ikke noe særlig til bivirkninger, da.
Hadde positiv EL-test på CD17 første gangen. Den andre gangen hadde jeg positiv EL-test på CD18 og CD19. Dobbel kur begge ganger. CD3 i dag, i morgen begynner jeg med Letrozol for tredje gang. Lurer på om jeg skal ta 3 tabletter den ene dagenHar noen av dere merket at effekten avtar? Jeg fikk eggløsning dag 16 forrige syklus da jeg hadde første enkle kur med letrozol. Er nå på dag 17, og testen er langt fra positiv. Hvor mye senere fikk dere eventuelt eggløsning den andre gangen? Og økte dere da til dobbelt kur neste syklus?