♫ Skravletråd februar ♫

God kveld igjen :) da har vi runnet sons of anarchy på Netflix. Skikkelig kjipt og vemodig å være ferdig. Så får vi se hva vi skal begynne på nå :) men nå skal mor sove ;)
Er ferdig med Jessica Johnes (også på NetFlix)om 15 minutter, vet heller ikke helt hva vi skal begynne meg

Selv synes jeg det er for lite
Fan av småskoler jeg da :) Overgangen fra liten til større skole var dog stor (fra 8. til 9. Klasse) , pga forskjellene, mtp både mobbing, læring og tillit.. Men kunne ikke tenkt meg annet selv altså.

Det er nesten det aller beste med fullført bursdag. Huset etterpå. Ryddet og vasket. Ok, loftet er rotete igjen etter selskap men det ser jeg ikke. Det er noe oppvask, men vi har maskin. Og da senker roen seg og alt er så deilig.

Pr nå er derimot fortsatt mye av den listen jeg stadig får skryt for å være effektiv av å ha laget, enda ikke fullført.

En sofa skal støvsuges og gardiner skriftes og voksduken også. Og det innebærer å rydde den siste halvmerteren av bordet, den som er nesten en halvmeter for høy også. Kjøkkenet er... ikke i stand til at vi kan ha kakebord der inne enda i alle fall, da må jeg rydde av noen flater....
Badet er ikke ferdig vasket heller og kjekkergangene har jeg ikke begynt på. Så at jeg sitter her skyldes egentlig bare at jeg er trøtt... så tenkte å jobbe men endte med feil pc på fanget...
Haha det er fort gjort når man er trøtt og sliten ;) Men det er fortsatt litt tid igjen før feiringen starter, så dere kommer nok i mål :)

Jepp. Og ikke bare ang barn. På mange andre punkter og haha! Vi eldes. Men forhåpentligvis med stil [emoji6][emoji178]
Det er helt sant, men jeg gikk fra betegnelsen "liten drittunge" til "middelaldrende kvinne" samme dag som jeg ble 30. Så forhåpentligvis er det med stil jeg har eldes Haha

Back
Topp