♫ Skravletråd februar ♫

Er ikke så glad i asics selv men det er pga kvaliteten
Den har jeg aldri hatt problemer med.
Har brukt det merket de siste 6-7 årene.
Med løpesko trenger man å bytte dem ut en gang i året dersom man skal ha god demping uansett merke og de holder helt fint den tiden

Ja må faktisk si at jeg merker stor forskjell fra jeg var 20 når eldste ble født og til jeg nå er 30 altså[emoji23] blir så mye fortere sliten nå [emoji14]

Jepp. Og ikke bare ang barn. På mange andre punkter og haha! Vi eldes. Men forhåpentligvis med stil [emoji6][emoji178]

Altså. Ikke mine unger. Heldigvis. Det hadde jeg ikke orka, da måtte de ha feiret hver sin helg altså. Men nok styr å kjøpe to gaver og sende ungen av gårde [emoji23][emoji106]

Min mellomste var i selskap til tvillinger mandag og ei jente tirsdag. Torsdag var vi alle i min nevø sin fødselsdag. Og onsdag er det hun som har dag og lørdag venneselskap. o hoi.

Ahaa! Noe spennende på menyen da?
Prøvde oss på sånn skikkelig Taco forrige helg. Liksom, med hjemmelaga alt mulig, og jeg ble overrasket over forskjellen!
Nå er jeg blitt så god på guacamolen, at den tar meg ca 2 min å lage :D
Lager alltid taco fra grunnen med cheddardip, salsa, krydder, guacomone+++
Vi hadde svinekebab med salat og tzatziki (hjemmelaget) i dag :)
306-2.jpg

Heldigvis ikke [emoji23] så etterpå det kunne høres sånn ut, men nei. Synes det er nok med alt annet styr rundt [emoji23]
Selve barnebursdag tror jeg ikke jeg hadde orket å holde én av engang. Glad det er mange måneder til neste gang. Og selv da skal jeg prøve meg på en frekk liten.. "du vil ikke heeeeller feire på kino med *tanteOgBestevenninne*?"

Ja det er litt styr. Og så er det vel også alltid noen som har bursdag! [emoji15]
For du har barn i skolealder sant?
Kino med tante/bv høres meget beleilig ut[emoji23]og ikke minst kos!

Ja det er litt styr. Og så er det vel også alltid noen som har bursdag! [emoji15]
Her er det mange bursdager i januar men de slås sammen heldigvis så i år var det to men den ene som var i går var ikke kb i

Heldigvis liten skole dette [emoji23] Mi ble sju i november :)
Ja, stemmer for det altså [emoji14] de er like gamle (eller.. Tanten hennes blir sju nå i april), så hadde jo vært heeelt ok. Synes barnebursdag er rimelig styr, så.. Blir å prøve hardt på å vri meg unna [emoji23][emoji106] men hun bestemmer da.

Heldigvis liten skole dette [emoji23] Mi ble sju i november :)
Ja, stemmer for det altså [emoji14] de er like gamle (eller.. Tanten hennes blir sju nå i april), så hadde jo vært heeelt ok. Synes barnebursdag er rimelig styr, så.. Blir å prøve hardt på å vri meg unna [emoji23][emoji106] men hun bestemmer da.

Er det sånn at alle i klassen blir invitert til alle sin feiring da eller? Er bare nyskjerrig.
Er så forskjellig hvordan det "løses" rundt omkring. Husker da jeg vokste opp, da måtte f eks alle av samme kjønn få komme i bursdag, for å motvirke mobbing/utestengelse. Ble maaaaange bursdager haha (ikke så liten skole)

Back
Topp