Ingen vinterferie her før om en uke eller noe![]()
Hva skal dere i ferien?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen vinterferie her før om en uke eller noe![]()
God kveld igjenda har vi runnet sons of anarchy på Netflix. Skikkelig kjipt og vemodig å være ferdig. Så får vi se hva vi skal begynne på nå
men nå skal mor sove
![]()
Er ferdig med Jessica Johnes (også på NetFlix)om 15 minutter, vet heller ikke helt hva vi skal begynne megGod kveld igjenda har vi runnet sons of anarchy på Netflix. Skikkelig kjipt og vemodig å være ferdig. Så får vi se hva vi skal begynne på nå
men nå skal mor sove
![]()
Fwrdig med boken så da bør jeg vel finne senga
Er ferdig med Jessica Johnes (også på NetFlix)om 15 minutter, vet heller ikke helt hva vi skal begynne meg
Har ikke HBO, men vurderer Luke Cage...God serie! Gleder meg til neste sesongkan anbefale The Travellers! Eller The OA. Eventuelt the Magitians om du har HBO
Fan av småskoler jeg daSelv synes jeg det er for lite
God natt og sov godt!God natt!![]()
God nattNatti i natt natt natta.
Nå skal jeg sove
Sovna vist jeg [emoji14] så nå er alt klart til turen eller?I går var jeg på bowling med 3 andre
I dag har vi planlagt londontur å gått en liten tur ( kb har vært i akebakken i lang tid da)
Haha det er fort gjort når man er trøtt og slitenDet er nesten det aller beste med fullført bursdag. Huset etterpå. Ryddet og vasket. Ok, loftet er rotete igjen etter selskap men det ser jeg ikke. Det er noe oppvask, men vi har maskin. Og da senker roen seg og alt er så deilig.
Pr nå er derimot fortsatt mye av den listen jeg stadig får skryt for å være effektiv av å ha laget, enda ikke fullført.
En sofa skal støvsuges og gardiner skriftes og voksduken også. Og det innebærer å rydde den siste halvmerteren av bordet, den som er nesten en halvmeter for høy også. Kjøkkenet er... ikke i stand til at vi kan ha kakebord der inne enda i alle fall, da må jeg rydde av noen flater....
Badet er ikke ferdig vasket heller og kjekkergangene har jeg ikke begynt på. Så at jeg sitter her skyldes egentlig bare at jeg er trøtt... så tenkte å jobbe men endte med feil pc på fanget...
Det er helt sant, men jeg gikk fra betegnelsen "liten drittunge" til "middelaldrende kvinne" samme dag som jeg ble 30. Så forhåpentligvis er det med stil jeg har eldes HahaJepp. Og ikke bare ang barn. På mange andre punkter og haha! Vi eldes. Men forhåpentligvis med stil [emoji6][emoji178]
Hva skal dere i ferien?
Den serien er episk!god natt!
Er ferdig med Jessica Johnes (også på NetFlix)om 15 minutter, vet heller ikke helt hva vi skal begynne meg