Vi har også 15-20, eller egentlig 17-24 tror jeg, pr klasse. Men bare en klasse pr trinn da...Her er det 15-20 i en klasse og 4 klasser per trinn....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har også 15-20, eller egentlig 17-24 tror jeg, pr klasse. Men bare en klasse pr trinn da...Her er det 15-20 i en klasse og 4 klasser per trinn....
Ja, dersom små skoler skulle vært aktuelt tenker du..?Må fremdeles finne 2 jobber, til mannen og meg...
Den er bedre, ja, men foretrekker den britiske![]()
Ja, dersom små skoler skulle vært aktuelt tenker du..?
Eller om dere bare skulle flyttet landlig uansett?
Her så må jeg jo kjøre en 40 min for å komme meg til byen (.. Og på jobb), da. Kunne jo valgt å bo i byen, med en større skole som tilbud, f.eks.. Men, ikke helt min greie. ><
Skjønte det, og det er jeg forlegen avUansett så var det ment som et kompliment![]()
I det sørlige nordland bor viKjører 35-45 minutter i dag så det hadde ikke gjort noe..
Hadde vært deilig med mindre skole.
Nå er jeg veldig nysgjerrig på hvor i Norges land dere bor![]()
Vel er jo allerede gift mer en nordlændingI det sørlige nordland bor vi![]()
Hjertelig velkommen hit altså [emoji14]Vel er jo allerede gift mer en nordlænding [emoji14] , så hvorfor ikke
Skjønte det, og det er jeg forlegen av![]()
Alle må ha en hobby, så hvorfor ikkeTa det og løp pleier jeg å si
Vi er generellt dårlige på å gi hverandre hverdagskomplimenter nå tildags.
Synes det virker som du lager mye god mat! Det synes jeg er kult
Alle må ha en hobby, så hvorfor ikke![]()
Det hjalp til med å få barn, før det var det fryktlig mye hel- og halvfabrikater...Enig. Glad i å lage mat jeg og. Er så gøy når man får det til!
Det hjalp til med å få barn, før det var det fryktlig mye hel- og halvfabrikater...
God kveld! Da er det vinterferie på hele gjengen omtrent ser jeg! Her har det vært ganske så rolig hittil i helgen. Og ingen vinterferie i sikre [emoji12]
Slike, asics gel-cumulus 18 gore tex
XXL hadde fått inn et stort parti og de var satt ned fra kr 1.399,- til kr 799,-
![]()
Hei! Kikker litt forsiktig innom i kveld. Alle hatt en fin helg så langt?
God kveldHåper dere alle har en fin helg
![]()
Jeg også.Digget fargen!
Selv synes jeg det er for liteVar oppe i 40 da jeg var elev der, så er ganske få nå ja. Håper de kommer opp i tall når det evt blir Montessori. Synes 30-50 elever er et fint tall på en skole, egentlig, jeg da [emoji14]