♫ Skravletråd februar ♫

Var innom sushi stedet når jeg gikk ærender tidligere, og tenkte jeg kunne la take awsy sushien være middag i dag.
Men oops, ble lunsj i stedet [emoji16]

Og siden det er helg kan jeg ta en lur etter lunsj. Digger helg [emoji173]

Hehe, høres ut som om du koser deg![emoji1]

Hva slags joggesko?
Slike, asics gel-cumulus 18 gore tex
XXL hadde fått inn et stort parti og de var satt ned fra kr 1.399,- til kr 799,- :)

img_1270.jpg

Takk! Og god kveld [emoji2]rolig helg her. Deilig! Hva gjør du i helgen?
Nei her er det stille og rolig, eldste er på hyttetur og småen er som vanlig ikke helt i slaget og grinete ;) Hadde planer om å dusje i kveld da, men er så sliten at jeg bare tok på pysjen og håper jeg får dusja i morra[emoji23]

Bare avslapping i helgen på deg eller?

God kveld :) Håper dere alle har en fin helg :)

Hei, kjekt å se deg :)

Vi har en rydde og vaske helg, med bursdag i huset på onsdag. Så egentlig skal jeg ikke sitte i sofaen, jeg skal henge opp klær... *rusler*

Hei, kjekt å se deg :)

Vi har en rydde og vaske helg, med bursdag i huset på onsdag. Så egentlig skal jeg ikke sitte i sofaen, jeg skal henge opp klær... *rusler*
Kjedelig med slik helg, men veldig deilig når det er rydda og vasket da :)

Hei! Kikker litt forsiktig innom i kveld. Alle hatt en fin helg så langt?

Nei her er det stille og rolig, eldste er på hyttetur og småen er som vanlig ikke helt i slaget og grinete ;) Hadde planer om å dusje i kveld da, men er så sliten at jeg bare tok på pysjen og håper jeg får dusja i morra[emoji23]

Bare avslapping i helgen på deg eller?

Hvor gammel er minsten din?
Ja en dusj bør du unne deg. Men veldig deilig å bare hoppe i pysjen og da! :)
Ja i kveld er det ganske rolig. Mannen er ute med kompiser i bursdag og mini sover. Jeg koser meg i sofakroken med stillheten :) alenetid er undervurdert

Back
Topp