Lov å slenge seg i sofaen etter denne dagen vel [emoji16]
![]()
![]()
Yeei, vel fortjent hvil[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
![]()
Velkommen til oss
Alltid kos med nye aktive trimmere/slankere!!!
God trening![]()
Velkommen til oss.
Selvfølgelig får du henge her![]()
Så koselig at du vil henge her![emoji2]
Har du streng mann?[emoji23]
Blir nok en liten tur i kveld selv om det er fredag, jeg er så "hopp & sprett" i kveld at mannen er ved å få fnatt.
Ble sendt ned for å skifte
![]()
![]()
Heller det at han blir sliten av å se på megHehe, så gøy du også har en mann som gir deg en puff!![]()
Jeg sitter med et lite problem.
Har et møte i Trondheim som begynner kl 10 på mandag.
Jeg vil stå opp kl 5, og dra hjemmefra kl 05:45, så spiser frokost rundt kl 05:15.
Flyet går kl 8.
Møtet er kl 10-17 med lunsj kl 13.
Å gå uten mat fra kl 05:15-13:00 er alt for lenge for meg.
Man får ikke ha med mat på flyet.
Jeg spiser veldig lite karbohydrater så pizza, pølse i brød, rundstykke osv. som man får kjøpt i kiosker på flyplassen er ikke aktuelt.
Hva gjør jeg?
Lat deilig lørdagsmorgen men har planer om å få trent i løpet av dagen. Vi skal bort på middag i dag og vil kose meg litt så får passe på å ha brukt litt energi også![]()
Jeg sitter med et lite problem.
Har et møte i Trondheim som begynner kl 10 på mandag.
Jeg vil stå opp kl 5, og dra hjemmefra kl 05:45, så spiser frokost rundt kl 05:15.
Flyet går kl 8.
Møtet er kl 10-17 med lunsj kl 13.
Å gå uten mat fra kl 05:15-13:00 er alt for lenge for meg.
Man får ikke ha med mat på flyet.
Jeg spiser veldig lite karbohydrater så pizza, pølse i brød, rundstykke osv. som man får kjøpt i kiosker på flyplassen er ikke aktuelt.
Hva gjør jeg?
Er veldig fornøyd.
Har endelig fått orden på kostholdet igjen
Det var litt lenge uten mat ja[emoji849]
Smør niste som du kan spise på flyplassen før flyet går? Slike Atkins barer? [emoji4]
Trodde man ikke fikk mat gjennom sikkerhetskontrollen, jeg.Får man ikke lov til å ha med mat på flyet? Hmm... Har ofte hatt med meg i bagasjen, selv om jeg ikke har spist under selve flyturen... Synd det er så dårlig utvalg på slike kiosker, men i blant har de jo salatbokser i kjøledisken. Hva med å si at du er diabetiker og MÅ ha mat?![]()
Takk, jenter!Må si jeg er imponert over det høye aktivtetsnivået på dere her.
Har en meget godt trent mann her i huset, som har vanvittig disiplin - veldig kjekk å ha, som regel!![]()
Trodde man ikke fikk mat gjennom sikkerhetskontrollen, jeg.
Tar jeg feil?
Hadde ikke hatt så veldig mye i mot det jeg heller.En slik mann ønsker jeg meg også!![emoji1]
Jeg tenker det vil være best om jeg får meg noe å spise etter vi lander kl 08:55, og før møtet begynner kl 10...Nei du får ikke ha med deg mat gjennom der[emoji4]
Så du må evt spise før sikkerhetskontroll eller kjøpe noe på innsiden[emoji4]
Hadde ikke hatt så veldig mye i mot det jeg heller.
Men på den andre siden, når mannen ikke trener blir det mer treningstid for meg![]()
Jeg tenker det vil være best om jeg får meg noe å spise etter vi lander kl 08:55, og før møtet begynner kl 10...
Trodde man ikke fikk mat gjennom sikkerhetskontrollen, jeg.
Tar jeg feil?
Nei du får ikke ha med deg mat gjennom der[emoji4]
Så du må evt spise før sikkerhetskontroll eller kjøpe noe på innsiden[emoji4]
Kjenner jeg kanskje bør stole mest på RonjaR siden hun jobber på flyplass, men på den andre siden, du sier du har fått det gjennom.Jo, du får med mat så lenge det ikke er smørbart, flytende og over 100ml per ting. Så god morgen youghert får du ikke med, men små bokser leverpostei kan du ta med.