Skravletråd

Lov å slenge seg i sofaen etter denne dagen vel [emoji16]
50f35bb23902d4e765ffcee25c1a1f41.jpg

7052d5c059772ab427d9c9bff20bb5cb.jpg

Yeei, vel fortjent hvil[emoji2]

Velkommen til oss :smug:
Alltid kos med nye aktive trimmere/slankere!!!
God trening :happy:
Velkommen til oss.
Selvfølgelig får du henge her :)
Så koselig at du vil henge her![emoji2]
Har du streng mann?[emoji23]

Takk, jenter! :) Må si jeg er imponert over det høye aktivtetsnivået på dere her. :D

Har en meget godt trent mann her i huset, som har vanvittig disiplin - veldig kjekk å ha, som regel! ;)

Jeg sitter med et lite problem.
Har et møte i Trondheim som begynner kl 10 på mandag.
Jeg vil stå opp kl 5, og dra hjemmefra kl 05:45, så spiser frokost rundt kl 05:15.
Flyet går kl 8.

Møtet er kl 10-17 med lunsj kl 13.

Å gå uten mat fra kl 05:15-13:00 er alt for lenge for meg.
Man får ikke ha med mat på flyet.
Jeg spiser veldig lite karbohydrater så pizza, pølse i brød, rundstykke osv. som man får kjøpt i kiosker på flyplassen er ikke aktuelt.

Hva gjør jeg?

Får man ikke lov til å ha med mat på flyet? Hmm... Har ofte hatt med meg i bagasjen, selv om jeg ikke har spist under selve flyturen... Synd det er så dårlig utvalg på slike kiosker, men i blant har de jo salatbokser i kjøledisken. Hva med å si at du er diabetiker og MÅ ha mat? :P

Jeg sitter med et lite problem.
Har et møte i Trondheim som begynner kl 10 på mandag.
Jeg vil stå opp kl 5, og dra hjemmefra kl 05:45, så spiser frokost rundt kl 05:15.
Flyet går kl 8.

Møtet er kl 10-17 med lunsj kl 13.

Å gå uten mat fra kl 05:15-13:00 er alt for lenge for meg.
Man får ikke ha med mat på flyet.
Jeg spiser veldig lite karbohydrater så pizza, pølse i brød, rundstykke osv. som man får kjøpt i kiosker på flyplassen er ikke aktuelt.

Hva gjør jeg?

Det var litt lenge uten mat ja[emoji849]
Smør niste som du kan spise på flyplassen før flyet går? Slike Atkins barer? [emoji4]

Det var litt lenge uten mat ja[emoji849]
Smør niste som du kan spise på flyplassen før flyet går? Slike Atkins barer? [emoji4]
Får man ikke lov til å ha med mat på flyet? Hmm... Har ofte hatt med meg i bagasjen, selv om jeg ikke har spist under selve flyturen... Synd det er så dårlig utvalg på slike kiosker, men i blant har de jo salatbokser i kjøledisken. Hva med å si at du er diabetiker og MÅ ha mat? :p
Trodde man ikke fikk mat gjennom sikkerhetskontrollen, jeg.
Tar jeg feil?

Lykken er når man er på XXL for å se etter votter til mini, og finner ut at de har fått inn et billig parti på akkurat de joggeskoene du har lyst på og de er satt ned fra kr 1.399,- til kr 799,- :)
Da kan våren bare komme

Trodde man ikke fikk mat gjennom sikkerhetskontrollen, jeg.
Tar jeg feil?

Jo, det får du. Men ikke mat du kan smøre utover, og som er flytende og over 100ml. Dvs at du kan ikke ta med youghert, smoothie ol. Du kan ta med disse små boksene med syltetøy, leverpostei, makrell i tomat osv.

Men på flyet kan du få beskjed om at du ikke får spise medbrakt.

Nei du får ikke ha med deg mat gjennom der[emoji4]
Så du må evt spise før sikkerhetskontroll eller kjøpe noe på innsiden[emoji4]

Jo, du får med mat så lenge det ikke er smørbart, flytende og over 100ml per ting. Så god morgen youghert får du ikke med, men små bokser leverpostei kan du ta med.

Jo, du får med mat så lenge det ikke er smørbart, flytende og over 100ml per ting. Så god morgen youghert får du ikke med, men små bokser leverpostei kan du ta med.
Kjenner jeg kanskje bør stole mest på RonjaR siden hun jobber på flyplass, men på den andre siden, du sier du har fått det gjennom.
Kanskje jeg bare skla smøre meg et par knekkebrød med gulost og håpe på at det går bra.
Blir de beslaglagt er det ikke noe stort tap

Back
Topp