Skravletråd

-0,7 kg denne uken tross en dag mindre med trening

Minus 0,3 kg denne uken!!!!! Er veldig fornøyd jeg faktisk. Tyner jo de siste kiloene nå pluss har hatt kun en medium uke med hensyn til mat og trening!!

Kjører frem hardt til neste fredag - da er det helgeseminar på hotell og da skal jeg virkelig kose meg!!! Møter da noen som ikke har sett meg på en god stund - det skal bli artig :D

Hei jenter! :) Håper det er greit jeg hiver meg med her sammen med dere. Ønsker andre motivatører enn den "sadistiske" mannen min, som hverken tar hensyn til at lårene mine er revet fullstendig fra hverandre fra styrkeøkta for par dager siden, og at det i tillegg er fredagskveld! Neida - her skal det jaggu trenes i kveld også... :arghh:

Hei jenter! :) Håper det er greit jeg hiver meg med her sammen med dere. Ønsker andre motivatører enn den "sadistiske" mannen min, som hverken tar hensyn til at lårene mine er revet fullstendig fra hverandre fra styrkeøkta for par dager siden, og at det i tillegg er fredagskveld! Neida - her skal det jaggu trenes i kveld også... :arghh:

Velkommen til oss :smug:
Alltid kos med nye aktive trimmere/slankere!!!
God trening :happy:

Lat deilig lørdagsmorgen men har planer om å få trent i løpet av dagen. Vi skal bort på middag i dag og vil kose meg litt så får passe på å ha brukt litt energi også :p

Velkommen til oss.
Selvfølgelig får du henge her :)

Minus 0,3 kg denne uken!!!!! Er veldig fornøyd jeg faktisk. Tyner jo de siste kiloene nå pluss har hatt kun en medium uke med hensyn til mat og trening!!

Kjører frem hardt til neste fredag - da er det helgeseminar på hotell og da skal jeg virkelig kose meg!!! Møter da noen som ikke har sett meg på en god stund - det skal bli artig :D

Gratulerer med flott nedgang!![emoji2]

Så koselig at du vil henge her![emoji2]
Har du streng mann?[emoji23]

Jeg sitter med et lite problem.
Har et møte i Trondheim som begynner kl 10 på mandag.
Jeg vil stå opp kl 5, og dra hjemmefra kl 05:45, så spiser frokost rundt kl 05:15.
Flyet går kl 8.

Møtet er kl 10-17 med lunsj kl 13.

Å gå uten mat fra kl 05:15-13:00 er alt for lenge for meg.
Man får ikke ha med mat på flyet.
Jeg spiser veldig lite karbohydrater så pizza, pølse i brød, rundstykke osv. som man får kjøpt i kiosker på flyplassen er ikke aktuelt.

Hva gjør jeg?

Back
Topp