-0,7 kg denne uken tross en dag mindre med trening
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hei jenter!Håper det er greit jeg hiver meg med her sammen med dere. Ønsker andre motivatører enn den "sadistiske" mannen min, som hverken tar hensyn til at lårene mine er revet fullstendig fra hverandre fra styrkeøkta for par dager siden, og at det i tillegg er fredagskveld! Neida - her skal det jaggu trenes i kveld også...
![]()

Lov å slenge seg i sofaen etter denne dagen vel [emoji16]
![]()
![]()
Blir nok en liten tur i kveld selv om det er fredag, jeg er så "hopp & sprett" i kveld at mannen er ved å få fnatt.
Ble sendt ned for å skifte
En dag på jobb i bhg, med tur. Pakking og styring hjemme for tur i helga, og en tur på pokemonjakt med snart 8-åringen i kveld [emoji6]Flink du har vært![]()
En dag på jobb i bhg, med tur. Pakking og styring hjemme for tur i helga, og en tur på pokemonjakt med snart 8-åringen i kveld [emoji6]
Velkommen til oss.Hei jenter!Håper det er greit jeg hiver meg med her sammen med dere. Ønsker andre motivatører enn den "sadistiske" mannen min, som hverken tar hensyn til at lårene mine er revet fullstendig fra hverandre fra styrkeøkta for par dager siden, og at det i tillegg er fredagskveld! Neida - her skal det jaggu trenes i kveld også...
![]()
Minus 0,3 kg denne uken!!!!! Er veldig fornøyd jeg faktisk. Tyner jo de siste kiloene nå pluss har hatt kun en medium uke med hensyn til mat og trening!!
Kjører frem hardt til neste fredag - da er det helgeseminar på hotell og da skal jeg virkelig kose meg!!! Møter da noen som ikke har sett meg på en god stund - det skal bli artig![]()
Hei jenter!Håper det er greit jeg hiver meg med her sammen med dere. Ønsker andre motivatører enn den "sadistiske" mannen min, som hverken tar hensyn til at lårene mine er revet fullstendig fra hverandre fra styrkeøkta for par dager siden, og at det i tillegg er fredagskveld! Neida - her skal det jaggu trenes i kveld også...
![]()
Blir nok en liten tur i kveld selv om det er fredag, jeg er så "hopp & sprett" i kveld at mannen er ved å få fnatt.
Ble sendt ned for å skifte
Er veldig fornøyd.Hurra, godt jobbet!![emoji2][emoji2]