Skravletråd

Jaaaaaa - ned 0,9 kg og er 66,4 kg nå!!!!!!
Det betyr ned 20 kg siden jeg prøvde meg på endring fra juni 16.
Så glad og så stolt!!!!!! Virker som kroppen min husker "ungdommens" vekt fra mange år og fire svangerskap siden, for den spiller på lag nå. Vi kjører videre!!!! 1,4 kg fra målet!!!!!!!
Snart tid for massiv shopping og spadag(har lovet meg selv det siste når jeg ser 65 kg på vekten).
Og jenter, TAKK, det å være aktiv her med både gleder, bekymringer, trening, utskeielser og det hele har hjulpet meg masse!!!!

Kjempe bra:D

Litt personlig spørsmål, men jeg prøver. Hvor lang tid tok det før deres bekken/urin lekkasjer ble helt borte? Jeg har vært ganske flink på kniping. Men når jeg virkelig presser meg (spinning, løping, ski osv) så lekker det litt fortsatt! Ikke mye men litt. Den 19/2 er det 6mnd siden fødsel. Alle svar og tips tas imot med stor klem [emoji178]

Jeg vurderer også noe sånt. Veldig effektivt! Tipper du ser bra ut etter et år med dette 3g pr uke!

Ja, det er det. Nja, har vært av og på pga eksamener siden august så et ble litt mye brus og godteri mens jeg leste til eksamen før jul[emoji14]
Blitt bedre etter jul, men har ikke sixpack for å si det sånn[emoji23]

Blir endel skiturer her om dagen i tillegg til crossfittreninga. Var på skitur med 4 åringene i dag, og i morgen skal jeg og mannen på skitur før CrossFit på kvelden.

Herlig med skiturer :) håper vi kan få til det til helgen for da har jeg fri og vi har ikke så altfor mye program.

Litt personlig spørsmål, men jeg prøver. Hvor lang tid tok det før deres bekken/urin lekkasjer ble helt borte? Jeg har vært ganske flink på kniping. Men når jeg virkelig presser meg (spinning, løping, ski osv) så lekker det litt fortsatt! Ikke mye men litt. Den 19/2 er det 6mnd siden fødsel. Alle svar og tips tas imot med stor klem [emoji178]

Jeg har egentlig ikke slitt særlig med det. Litt etter første fødsel for da revnet jeg mye og ble derfor sydd mye (barnet måtte kjapt ut da fosterlyden ble borte).
Knipe øvelser både liggende, sittende og stående har hjulpet meg med det lille jeg hadde av lekkasje.

Jeg har egentlig ikke slitt særlig med det. Litt etter første fødsel for da revnet jeg mye og ble derfor sydd mye (barnet måtte kjapt ut da fosterlyden ble borte).
Knipe øvelser både liggende, sittende og stående har hjulpet meg med det lille jeg hadde av lekkasje.

Takk for tips! :) [emoji1417]

Fri i dag og kaldt men fint vær så satser på en lang tur ute etter en større shinerunde i huset. Her trengs både rydding og vask/støvsuging etter mors jobbehelg :D

Herlig med skiturer :) håper vi kan få til det til helgen for da har jeg fri og vi har ikke så altfor mye program.

Ja, det ble ikke lange turen med en 4 åring men ho koste seg. Fant et område hvor det var hopp og mulighet for skilek, så ho kjørte mye der.

Vi skal jobbe i helga, så må ta det nå. Skal på ski i dag, men barnehagen har ringt med mulig henting. Så må vente litt å se hva som skjer.

Back
Topp