Skravletråd

Man bør ha en juksedag i uken. Bra for sinnet og motivasjonen det. Min er lørdag! God tur!

Sant nok. Denne uken ble det både fredag og lørdag men helt OK - skal jo bare lirke meg ned litt til nå og mest av alt lære meg å stablisere. Til det siste hører hører det jo noen utskeielser til.

Solen skriker på meg ute så har fått "disp" til å ta turen rett etter jobb og komme hjem til ferdig middag.
"Morsdag-luksus" :D

Ble 6 raske km (for glatt for løping) pluss mage/rygg og armer.

Så nyyyydelig middag og KAKE :D

Ny dag og nye muligheter i morgen.

Kake er digg! Hva slags, og hva fikk du til middag?

Bra du fikk klemt inn 6km! Sterkt!

Marsipankake som jeg elsker og resten ikke digger, så blir ofte det på morsdag og min bursdag og aldri ellers.

Til middag deilig biff med div godt tilbehør. Jeg er alltid sulten etter jobbehelg så perfekt med biff da.

Marsipankake som jeg elsker og resten ikke digger, så blir ofte det på morsdag og min bursdag og aldri ellers.

Til middag deilig biff med div godt tilbehør. Jeg er alltid sulten etter jobbehelg så perfekt med biff da.

Åh biff spiser jeg nesten aldri. Det er så godt! Nam nam. Men har en følelse av at det kommer på Valentines (samboer bruker ofte denne dagen som en mulighet til å lage biffmiddag!)

Helgen om snaut to uker skal jeg på seminar på hotell.
Tenker kjøre på frem til da pluss invistere i noen nye klær (det meste slenger nå). Fint mål for innspurten.
Og så skal jeg da kose meg 100% på seminaret /hotel
Åh biff spiser jeg nesten aldri. Det er så godt! Nam nam. Men har en følelse av at det kommer på Valentines (samboer bruker ofte denne dagen som en mulighet til å lage biffmiddag!)

Bare å håpe og glede seg :)
Vi har det ikke så ofte vi heller, men når mannen planlegger og handler inn blir det ofte det når vi skal ha litt ekstra god middag.

Back
Topp