Skravletråd

Dere fleste har veiedag på fredag virker det som? Da slenger jeg meg på den. Er på hytta nå (ingen vekt) men neste uke! Denne morra har ikke veid seg siden før jul.. da var jeg ca 6kg fra målet mitt (som er vekt før graviditet) blir spennende! Tvi tvi på veiedagen damer!

Jeg liker fredag. Er som regel flinkere med mat/trening på hverdager enn i helg så kjennes greitt veie etter fire hverdager. Dessuten, de gangene jeg har hatt fine veieresultat har jeg da vært flink i helgen også.
"Motivasjon" rett og slett :smug:

Dere fleste har veiedag på fredag virker det som? Da slenger jeg meg på den. Er på hytta nå (ingen vekt) men neste uke! Denne morra har ikke veid seg siden før jul.. da var jeg ca 6kg fra målet mitt (som er vekt før graviditet) blir spennende! Tvi tvi på veiedagen damer!
Har også fredager men har ikke vekt her så venter til jeg kommer hjem (gruer meg!)
Men en fin dag å veie på [emoji4]

Jeg liker fredag. Er som regel flinkere med mat/trening på hverdager enn i helg så kjennes greitt veie etter fire hverdager. Dessuten, de gangene jeg har hatt fine veieresultat har jeg da vært flink i helgen også.
"Motivasjon" rett og slett :smug:

Høres logisk og bra ut! [emoji1417] :)

Jaaaaaa - ned 0,9 kg og er 66,4 kg nå!!!!!!
Det betyr ned 20 kg siden jeg prøvde meg på endring fra juni 16.
Så glad og så stolt!!!!!! Virker som kroppen min husker "ungdommens" vekt fra mange år og fire svangerskap siden, for den spiller på lag nå. Vi kjører videre!!!! 1,4 kg fra målet!!!!!!!
Snart tid for massiv shopping og spadag(har lovet meg selv det siste når jeg ser 65 kg på vekten).
Og jenter, TAKK, det å være aktiv her med både gleder, bekymringer, trening, utskeielser og det hele har hjulpet meg masse!!!!

Yohoo!![emoji1][emoji1] gratulerer så mye!!
Utrolig flink er du![emoji2] imponert!

Da har vi deg her lenge da :D

Masse lykke til!!!

En liten digresjon: tenk jeg har mindre igjen til målet mitt nå enn du har til ditt :p kan nesten ikke tro det er sant

Takk for det!![emoji2][emoji2]
Ja, du veier nå mindre enn meg![emoji13] hvor høy er du?

Fikk gått ei litta langtennstur i dag, 1,2 mil! Det burde hjelpe på kroppen. Et par muskler ble nok vekket fra dvale i dag[emoji23]Og jeg er ingen god skiløper.. ble mye kaving. Jaja. All trening teller! Hva står på helgens treningsagenda?

Fikk gått ei litta langtennstur i dag, 1,2 mil! Det burde hjelpe på kroppen. Et par muskler ble nok vekket fra dvale i dag[emoji23]Og jeg er ingen god skiløper.. ble mye kaving. Jaja. All trening teller! Hva står på helgens treningsagenda?

Høres ut som ei god treningsøkt![emoji2][emoji122]

Yohoo!![emoji1][emoji1] gratulerer så mye!!
Utrolig flink er du![emoji2] imponert!

Ja jeg er litt imponert selv nå. Det "verste" er at det har gått ganske greitt. Mye motivasjon og så har liksom kroppen våknet til live igjen og vil ned på vekten jeg hadde "den gang da". Deilig følelse!!!

Litt sjokolade i går kveld og i dag pluss litt Sørlandschips (favoritt). Men jobbehelg så må ha litt trøst. Ellers ganske flink og mange skritt. Satser på en tur i morgen kveld.

Litt sjokolade i går kveld og i dag pluss litt Sørlandschips (favoritt). Men jobbehelg så må ha litt trøst. Ellers ganske flink og mange skritt. Satser på en tur i morgen kveld.

Man bør ha en juksedag i uken. Bra for sinnet og motivasjonen det. Min er lørdag! God tur!

Ja jeg er litt imponert selv nå. Det "verste" er at det har gått ganske greitt. Mye motivasjon og så har liksom kroppen våknet til live igjen og vil ned på vekten jeg hadde "den gang da". Deilig følelse!!!

Nyt velfortjent godfølelse![emoji2]

Litt må man unne seg[emoji4]
Her ble det en kanelsnurr på jobb...[emoji12]

Back
Topp