Skravletråd

Etter 2 uker med oppgang har jeg vært litt nervøs, spesielt siden det blir en mindre trening denne uken.
Så klarte ikke å la være å jukse litt i morges og gå på vekten.
Ligger an til nedgang denne uken.
Det spørs bare hvor mye...
Håper på minst 0,5 kg

Etter 2 uker med oppgang har jeg vært litt nervøs, spesielt siden det blir en mindre trening denne uken.
Håper på minst 0,5 kg

Så bra![emoji2] spennende med oppdatering fra deg!

Håper på minst 0,5 kg

Herlig med en god følelse. Den pleier å stemme!

Grugleder meg til fredag... blir første gang jeg veier meg siden begynnelsen av desember... skal ta mål i tillegg.

Jeg har vært syk denne uken så ingen trening heller [emoji30] håper jeg får til en økt imrg!

Digger den pulsklokken.
Den måler noe som heter intensitetsminutter.
Ut fra din vekt, høyde, kjønn, alder og aktivitetsnivå beregner den hvilken puls du bør ha.
Kommer pulsen opp på et moderat nivå får du et intensitetsnivå per minutt, kommer den over intenst nivå får du 2 per minutt.
På turen i kveld som var 1 t og 51 m fikk jeg 214 intensitetsminutter :)

Digger den pulsklokken.
Ut fra din vekt, høyde, kjønn, alder og aktivitetsnivå beregner den hvilken puls du bør ha.
Kommer pulsen opp på et moderat nivå får du et intensitetsnivå per minutt, kommer den over intenst nivå får du 2 per minutt.

Flott innsats med andre ord :smug:

Herlig med en god følelse. Den pleier å stemme!

Grugleder meg til fredag... blir første gang jeg veier meg siden begynnelsen av desember... skal ta mål i tillegg.

Jeg har vært syk denne uken så ingen trening heller [emoji30] håper jeg får til en økt imrg!

Lykke til!!!!

Ble sofaen og TV her i kveld - kjente det var innafor med en slik kveld nå :D

Spent på fredagen - fornøyd om det blir litt ned. Forventer ikke mye, om noe, nå som jeg tyner ned det siste.,

Får ikke hvert mye ute her dessverre og mannen er gjerne opptatt på dagen så lite med rene trilleturer
Men jeg går mye inne, vugger med beina og idag støvsuget jeg alt utenom soverom, det i seg selv var en treningsøkt med elendig tung støvsuger som svigerfar har teipet sammen så man må stå skeivt for å få det til [emoji23] håper det hjelper på ihvertfall!

Får ikke hvert mye ute her dessverre og mannen er gjerne opptatt på dagen så lite med rene trilleturer
Men jeg går mye inne, vugger med beina og idag støvsuget jeg alt utenom soverom, det i seg selv var en treningsøkt med elendig tung støvsuger som svigerfar har teipet sammen så man må stå skeivt for å få det til [emoji23] håper det hjelper på ihvertfall!

All akttivitet er positivt. Og tenk på at det kommer tider senere med mer tid til trening etc

Digger den pulsklokken.

Godt jobbet!![emoji2]
Hvilken pulsklokke er det?

Ble sofaen og TV her i kveld - kjente det var innafor med en slik kveld nå :D

Spent på fredagen - fornøyd om det blir litt ned. Forventer ikke mye, om noe, nå som jeg tyner ned det siste.,

De siste kg sitter som regel bedre[emoji12]
Krysser fingre!

Haha, høres ut som god trening det![emoji12]

Etter nyyyyydelig kake på jobb "måtte" det bli et besøk på naboens mølle - er jo veiedag i morgen :eek:
8 km gange og jogg med og uten bakker.
Litt styrke på gulvet hjemme også.

Back
Topp