Asics har sko som passer mine føtter og kropp veldig godt, og det har noen skikkelig spenstige farger![]()
Da var det jo knall at du fant disse!![emoji2][emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Asics har sko som passer mine føtter og kropp veldig godt, og det har noen skikkelig spenstige farger![]()
Kjenner jeg kanskje bør stole mest på RonjaR siden hun jobber på flyplass, men på den andre siden, du sier du har fått det gjennom.
Kanskje jeg bare skla smøre meg et par knekkebrød med gulost og håpe på at det går bra.
Blir de beslaglagt er det ikke noe stort tap
Viste ikke du hadde jobbet der, viste bare at Ronja jobber på flyplass...Tror jeg kjenner reglene etter å ha jobba på Gardermoen i kontrollen i 6 år
Jeg har også med meg mat når jeg reiser. Eneste som kan nekte deg er flyselskapet du reiser med. Så samt du holder deg innenfor reglene med flytende.
Viste ikke du hadde jobbet der, viste bare at Ronja jobber på flyplass...
Jeg prøver meg
Takk
Spørs på hvem man møter tror jeg! Ble fratatt vann til mme engang mens en kort stund etterpå sa de ingenting!Men brunost får man ikke med f.eks?[emoji4] det har jeg ihvertfall sett de reisende må kaste..
Spørs på hvem man møter tror jeg! Ble fratatt vann til mme engang mens en kort stund etterpå sa de ingenting!
Men ting som går under barnemat skal være greit da, og sterilisert vann til mme burde jo da gå under det syns jeg [emoji6]Noen er nok mer slepphendt enn andre[emoji12]
Kommer til å bli veldig mange skritt på meg i dag
Det vil bli den vanlige turen på 10-11 km i kveld, men når Lille U sover tar frøkna og meg en liten tur oppi skogen og vil få rundt 4 km da....
Siden du skulle på seminar.Hadde en strålende hyggelig kveld hos venner i går med god mat og tre glass vin
Slakk morgen
Får nok fri til naboens mølle i kveld tror jeg - skal jo være litt hardkjør uke dette![]()
Siden du skulle på seminar.
Hvor lenge blir du borte og hvor skal du være?
Så gøy.Jeg blir borte fra fredag morgen til søndag kveld.
Seminaret er i Stockholm
Så gøy.
Jeg drar i morgen, men kommer tilbake allerede på tirsdag,
Problemet er at det hotellet jeg skal være på her *litt* for god mat
Men ting som går under barnemat skal være greit da, og sterilisert vann til mme burde jo da gå under det syns jeg [emoji6]
Kommer til å bli veldig mange skritt på meg i dag
Det vil bli den vanlige turen på 10-11 km i kveld, men når Lille U sover tar frøkna og meg en liten tur oppi skogen og vil få rundt 4 km da....
Hadde en strålende hyggelig kveld hos venner i går med god mat og tre glass vin
Slakk morgen
Får nok fri til naboens mølle i kveld tror jeg - skal jo være litt hardkjør uke dette![]()
Jeg skal til TrondheimJa, det er vanskelig å stå i mit da. Jeg vet også det blir mye god mat med store lunchen og middager pluss vin etc og denne gangen har jeg bestemt meg for å nyte det hele
Hvor skal du?
Jepp, vi stikker ut så fort U sover, skal legge han om 10 minutterst tidDet blir det masse skritt av![emoji2]
Jepp, vi stikker ut så fort U sover, skal legge han om 10 minutterst tid