Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det syns jeg ikke du skal gjøre.SÅ ufattelig flinke dere damer er her inne! Altså 400 000 skritt?!? Wow...Får nesten lyst til å rusle ut herfra igjen.
![]()
Det syns jeg ikke du skal gjøre.
Heller skryt selv når du har vært flink med trening og kosthold, og klag når du er støl eller ting går skeis.
Og når det kommer til Pusern, ingen overgår henne på skritt.
SÅ ufattelig flinke dere damer er her inne! Altså 400 000 skritt?!? Wow...Får nesten lyst til å rusle ut herfra igjen.
![]()
Ja, skrittene til Pusern er å ta av seg hatten for altså!
Ting går heldigvis lite i skeis, men fyyy søren så støl jeg var sist uke ja. Betyr vel bare at ting funker.![]()
SÅ ufattelig flinke dere damer er her inne! Altså 400 000 skritt?!? Wow...Får nesten lyst til å rusle ut herfra igjen.
![]()
Ble 8 km rask gange/jogg i solen etter jobb.
Snille mannen hentet kidsa
Så deilig å gjøre unna trimmen såpass tidlig. Fin rolig kveld hjemme etter det.
Vinterferie fra skolen denne uken så har tatt meg et par feriedager; i morgen og torsdag. Tenker selvsagt finne på noe aktivt ute med barna - særlig om solen fortsetter å vise seg som i dag.
Fredag morgen til søndag kveld blir det seminar i Stockholm - gjett om jeg gleder meg og skal kose meg!!!!!
Stølhet er braJa, skrittene til Pusern er å ta av seg hatten for altså!
Ting går heldigvis lite i skeis, men fyyy søren så støl jeg var sist uke ja. Betyr vel bare at ting funker.![]()
Ikke alle er like flinke daaa![emoji23]
Stølhet er bra
Jeg er "heldig" å få mange skritt på jobb. Pluss stort hus og fire barn så blir endel her hjemme også
Og så bruker jeg tur som hovedtrim (rask gange de første månedene og nå i kombinasjon med litt jogging).
Derfor har jeg mange skritt hver dag. Og det hjelper virkelig føler jeg - kroppen kjennes ut som den jobber mer effektivt med inntaket jeg har enn før.

Ble litt nysgjerrig på hva du jobber med jeg nå.Også ser jeg for meg deg som ei skikkelig fit dame, så du kan jo ikke være her av slankemessige årsaker, mer som motivator for meg!
Flinkis!
Da har jeg fått gått ei lita mil med frøkna på firebein, gjør godt til hjertet og samvittigheta å se henne springe løs der hun kan, og kose seg i snøen. Deretter ble det ei lita styrkeøkt på 45 min, før middag nå og konsert med mannen snart! Kan ta meg ei velfortjent øl til konserten nå, vel?![]()
Seminar høres morsomt ut![emoji2] med jobben?
Kos deg med barna![emoji2]
Det er litt det samme jeg sier.Jeg jobber i helsevesenet og "flyr" mye rundt i sykehus korridorer.
Slett ikke FIT jeg altsåi juni 16 veidde jeg 84-85 kg, men har brukt månedene etter det til å trene målbevisst (I tillegg til mine daglige skritt) og ikke minst skjerpe kostholdet. Har prøvd dette "100" ganger før, men denne gangen har det "skjedd" noe inni hodet mitt som gjør at jeg tenker annerledes enn før og ikke minst langsiktig. Nå er jeg nede på litt over 66 kg og har drøyt en kilo igjen til målet mitt.
Jeg har fått mye motivasjon og heiarop her inne som har hjulpet meg veldig.
Lykke til med dine mål også - jeg er nå et eksempel på at vil man nok går det an å snu livsstil og få tilbake en kropp etter svangerskap og "late" år. Hadde ALDRI trodd dette for et år siden.
Da har jeg fått gått ei lita mil med frøkna på firebein, gjør godt til hjertet og samvittigheta å se henne springe løs der hun kan, og kose seg i snøen. Deretter ble det ei lita styrkeøkt på 45 min, før middag nå og konsert med mannen snart! Kan ta meg ei velfortjent øl til konserten nå, vel?![]()
Ja, med jobb - gleder meg masse!!!!
Skal bli artig å se reaksjonen på endel folk jeg kommer til å møte i helgen og som ikke har sett meg på leeeeeenge![]()