Det er tidlig detSamme her... vekkerklokken ringte 06:15 [emoji42][emoji42]

God natt og sov godt!Nei, nå må jeg! God natt og sov godt folkens!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er tidlig detSamme her... vekkerklokken ringte 06:15 [emoji42][emoji42]

God natt og sov godt!Nei, nå må jeg! God natt og sov godt folkens!
Det er det da, ufrivillig lang dagDa er det på tide med litt søvn [emoji5] lang dag!
JaKlassiker [emoji6]
Nei i grunn ikke men liker å se påHekta?![]()
Planer for dagen?God morgen![]()
Det er riktigGod morgenny dag, nye muligheter!
To små bøker med sånne korte tekster en om kjærlighet og en om å være mor
Takk! Bedre i dag![]()
Ja han prøver i hvert fall. Godt nok for meg![]()
Han jobber seint idag, men har fri resten av uken, så blir mer kos i morgen[emoji6]
God morgen. Ønsker dere alle en strålende dag![]()
Planer for dagen?
Like så TamaraGod morgen. Ønsker dere alle en strålende dag![]()
I kveld har det endelig klaffet, ingen bursdag og fotballen ble avlyst. Så da tok jeg med meg de to eldste på isen
Mellomste har aldri hatt skøyter på beina før og eldstemann prøvde en gang for 3-4 år siden. Det er ikke hvert år det blir is. I fjor var det is, men da fødte jeg. Også fikk alle ungene vannkopper.
De fant i alle fall balansen. De GÅR, ikke sklir avsted, men med trening så kommer det vel. Ulempen er meldinger om 6 pluss og regn de neste dagene. Kanskje kaldt nok til trygg is igjen neste helg, kaaaaskje. Vi får se.
God morgenGod morgen alle sammen
God morgenGod morgen![]()
Ja her har d vært stille i dag ser jeg[emoji55]
foreldrene mine har akkurat gått. Hadde de på koselig middag. Samboer har dratt til en kompis for å se fotballkamp og poden har sovnethar fyrt i peisen. Alenekos! Men jeg er også i skravlehumør så sier som tidligere : ekko ekkkoooo [emoji12][emoji12]is there somebody heeere?