♫ Skravletråd februar ♫

Da er dagen igang. Snuppene er sendt på skolen, mannen er sendt med minsten i bhgen og kjører pappa hjem etter det! Ser fram til noen rolige timer med mannen før han drar på jobb senere i ettermiddag[emoji8] Kjøkkenet er rydda, skal støvsuge nå kjapt. Hva står på planen idag, damer?

Her har det vært jobb idag og barnebursdag med minsten etterpå[emoji2]

Prøver meg her ikveld :) Har en forferdelig dårlig dag på grunn av masse forskjellig å min kjære er bortreist idag :( Har ikke sovet noe de siste nettene fordi jeg grubler så mye på alt. Fikk lyst til å bare preike med noen om løst å fast :)
Desverre litt i rykk og napp, men vi skravler innimellom

Har sin kjære kommet hjem eller vil du skravle litt i kveld?
Var lite prat her :(

I kveld har det endelig klaffet, ingen bursdag og fotballen ble avlyst. Så da tok jeg med meg de to eldste på isen

Mellomste har aldri hatt skøyter på beina før og eldstemann prøvde en gang for 3-4 år siden. Det er ikke hvert år det blir is. I fjor var det is, men da fødte jeg. Også fikk alle ungene vannkopper.

De fant i alle fall balansen. De GÅR, ikke sklir avsted, men med trening så kommer det vel. Ulempen er meldinger om 6 pluss og regn de neste dagene. Kanskje kaldt nok til trygg is igjen neste helg, kaaaaskje. Vi får se.

Og jeg dobbeltspostet visst igjen....

I kveld har det endelig klaffet, ingen bursdag og fotballen ble avlyst. Så da tok jeg med meg de to eldste på isen

Mellomste har aldri hatt skøyter på beina før og eldstemann prøvde en gang for 3-4 år siden. Det er ikke hvert år det blir is. I fjor var det is, men da fødte jeg. Også fikk alle ungene vannkopper.

De fant i alle fall balansen. De GÅR, ikke sklir avsted, men med trening så kommer det vel. Ulempen er meldinger om 6 pluss og regn de neste dagene. Kanskje kaldt nok til trygg is igjen neste helg, kaaaaskje. Vi får se.

Så hyggelig! Har ikke stått på skøyter på 20 år. Minst!
Høres ut som at dere koste dere! :)

Ja her har d vært stille i dag ser jeg[emoji55]
foreldrene mine har akkurat gått. Hadde de på koselig middag. Samboer har dratt til en kompis for å se fotballkamp og poden har sovnet:) har fyrt i peisen. Alenekos! Men jeg er også i skravlehumør så sier som tidligere : ekko ekkkoooo [emoji12][emoji12]is there somebody heeere?

foreldrene mine har akkurat gått. Hadde de på koselig middag. Samboer har dratt til en kompis for å se fotballkamp og poden har sovnet:) har fyrt i peisen. Alenekos! Men jeg er også i skravlehumør så sier som tidligere : ekko ekkkoooo [emoji12][emoji12]is there somebody heeere?
Jeg.

Men egentlig jobber jeg, bare innom iben ammepause

Koselig med middagsbesøk

Skøyter er moro

Back
Topp