Tryna på grusen og isen, skrubbsår på venstre håndbak, albue, lår og kne. Au! [emoji21]
Au, au![emoji31] god bedring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tryna på grusen og isen, skrubbsår på venstre håndbak, albue, lår og kne. Au! [emoji21]
God morgen![]()
GOd kveldGod formiddag![]()
Skjønner detJa, vi gleder oss[emoji2]
Klager ikke neiSå herlig da[emoji173]
Da er dagen igang. Snuppene er sendt på skolen, mannen er sendt med minsten i bhgen og kjører pappa hjem etter det! Ser fram til noen rolige timer med mannen før han drar på jobb senere i ettermiddag[emoji8] Kjøkkenet er rydda, skal støvsuge nå kjapt. Hva står på planen idag, damer?
Desverre litt i rykk og napp, men vi skravler innimellomPrøver meg her ikveldHar en forferdelig dårlig dag på grunn av masse forskjellig å min kjære er bortreist idag
Har ikke sovet noe de siste nettene fordi jeg grubler så mye på alt. Fikk lyst til å bare preike med noen om løst å fast
![]()
Var lite prat her![]()
I kveld har det endelig klaffet, ingen bursdag og fotballen ble avlyst. Så da tok jeg med meg de to eldste på isen
Mellomste har aldri hatt skøyter på beina før og eldstemann prøvde en gang for 3-4 år siden. Det er ikke hvert år det blir is. I fjor var det is, men da fødte jeg. Også fikk alle ungene vannkopper.
De fant i alle fall balansen. De GÅR, ikke sklir avsted, men med trening så kommer det vel. Ulempen er meldinger om 6 pluss og regn de neste dagene. Kanskje kaldt nok til trygg is igjen neste helg, kaaaaskje. Vi får se.
Jeg.Ja her har d vært stille i dag ser jeg[emoji55]
foreldrene mine har akkurat gått. Hadde de på koselig middag. Samboer har dratt til en kompis for å se fotballkamp og poden har sovnethar fyrt i peisen. Alenekos! Men jeg er også i skravlehumør så sier som tidligere : ekko ekkkoooo [emoji12][emoji12]is there somebody heeere?
Koselig med middagsbesøkJa her har d vært stille i dag ser jeg[emoji55]
foreldrene mine har akkurat gått. Hadde de på koselig middag. Samboer har dratt til en kompis for å se fotballkamp og poden har sovnethar fyrt i peisen. Alenekos! Men jeg er også i skravlehumør så sier som tidligere : ekko ekkkoooo [emoji12][emoji12]is there somebody heeere?
Skøyter er moroI kveld har det endelig klaffet, ingen bursdag og fotballen ble avlyst. Så da tok jeg med meg de to eldste på isen
Mellomste har aldri hatt skøyter på beina før og eldstemann prøvde en gang for 3-4 år siden. Det er ikke hvert år det blir is. I fjor var det is, men da fødte jeg. Også fikk alle ungene vannkopper.
De fant i alle fall balansen. De GÅR, ikke sklir avsted, men med trening så kommer det vel. Ulempen er meldinger om 6 pluss og regn de neste dagene. Kanskje kaldt nok til trygg is igjen neste helg, kaaaaskje. Vi får se.
Trøttjeg
Dro hjemmefra 6.40 å kom hjem 17.35...
Gleder meg til helg
Heldigvis jaLang dag!
....og heldigvis ikke lenge til helg!
Heldigvis ja
Blur godt det
Jeg.
Men egentlig jobber jeg, bare innom iben ammepause