Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva gjør du på da?
Har faktisk akkurat lagt meg. Jobb klokken 07:00 i morgen [emoji30]
Da må sikkert til å sovne snartGod natt da
![]()
Hehe [emoji14] Hva handler den om da?
Det, eller viaplay.. en av dem [emoji4]Netflix?
Er han generelt lite romantisk av seg? Ikke alle tenker like mye over sånne merkedager, men blir likevel sårt av den grunn for den som gjør det.Han laget noen boller på morsdagen. Som jeg fikk etter jeg hadde vært på barne gym med minsten, og han hadde alenetide hjemme.... så sånn er det.
Tidlig opp, ja[emoji52]Har faktisk akkurat lagt meg. Jobb klokken 07:00 i morgen [emoji30]
Hei. Her er det hyggelig og mange å skravle med[emoji4]Prøver meg her ikveldHar en forferdelig dårlig dag på grunn av masse forskjellig å min kjære er bortreist idag
Har ikke sovet noe de siste nettene fordi jeg grubler så mye på alt. Fikk lyst til å bare preike med noen om løst å fast
![]()
Nattinatt. Sove godt og drømme søtt[emoji173]God natt damer! Snakkes i morgen![]()
Håper du sier det til typen også, for det høres litt sårt og kjipt ut å føle seg glemt slik.Valentines over, ingen kort og ingen blomster..... morsdag over, ingen kort og ingen blomster.... kjenner jeg faktisk er trist. Begge dagene var både face og snapp fylt til randen av blomster og gaver og fine kort![]()
Takk
Jobb på deg også?
Dagens trilletur unnagjort
Ble en tur på 5 km i dag, fint vær og 5 plussgrader. For bare 4 dager siden var det -9 grader liksomUstabilt det været
![]()
Huff. Ble syk jeg og. Første gang siden oktober 2015[emoji15] så jeg og mini har for det meste sovet. Nå kommer mannen hjem og tar med mini til svigers så jeg kan sove videre.. god skravlings damer!![]()
og happy Valentines day! Har ikke fått en mld av mannen engang haha. Skikkelig romantisk er han [emoji23][emoji173]
Er han generelt lite romantisk av seg? Ikke alle tenker like mye over sånne merkedager, men blir likevel sårt av den grunn for den som gjør det.
Håper du sier det til typen også, for det høres litt sårt og kjipt ut å føle seg glemt slik.
Tror dere burde snakke litt om ulike kjærlighetsspråk. Lett å "snakke forbi hverandre" om man uttrykker kjærlighet uliktSa det, men tror ikke han skjønner. "Jeg bakte jo boller"....