Så bra daDet gikk fantastisk braveldig gøy
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra daDet gikk fantastisk braveldig gøy
![]()
![]()
Han forstår det nok ikke selv, mulig han trenger direkte hint om hva du ønsker deg?[emoji4]Svært lite romantisk...
Aha, den er VOND[emoji22] [emoji45]Tryna på grusen og isen, skrubbsår på venstre håndbak, albue, lår og kne. Au! [emoji21]
Så bra, kunne ikke blitt bedre enn det[emoji4]Det gikk fantastisk braveldig gøy
![]()
![]()
God morgen[emoji4]God morgen![]()
Sovet godt?God morgen[emoji4]
Tidlig på husarbeidet. Flink. Her konmer vaskehjelpenDa er dagen igang. Snuppene er sendt på skolen, mannen er sendt med minsten i bhgen og kjører pappa hjem etter det! Ser fram til noen rolige timer med mannen før han drar på jobb senere i ettermiddag[emoji8] Kjøkkenet er rydda, skal støvsuge nå kjapt. Hva står på planen idag, damer?
Vaskehjelp er greit å ha[emoji3] [emoji106] Ja, gjør som regel en del på morran, så kan jeg slappe av litt mer ut på dagen før barna er hjemme igjen kl 12.00[emoji6]Tidlig på husarbeidet. Flink. Her konmer vaskehjelpen
Har sovet veldig godt[emoji8] enn du da?Sovet godt?planer for dagen?
Lurt detVaskehjelp er greit å ha[emoji3] [emoji106] Ja, gjør som regel en del på morran, så kan jeg slappe av litt mer ut på dagen før barna er hjemme igjen kl 12.00[emoji6]
Så bra. Jeg også i grunn . Skal på jobb kl. 13.00. Har ungene hjemme til 10.00. Slappe av litt før jobbHar sovet veldig godt[emoji8] enn du da?
Valentinsdagen er ikke akkurat markert her heller.
Jeg vet ikke når mannen kommer hjem fra jobb. Bare at han ikke skal regnes til middag, men har lovet å hente mellomste og kusina i bursdag klokken 19
![]()
Hvem trenger blomster når man kan få en Xxl pose med Daim??
Tidenes valentinesgave. Elsker Daim! Søte mannen min[emoji173]
Søteste mannen kom inn i stua akkurat når vi skulle spise middag, og hadde en liten gave til meg også. <3
Ja, vi reiser nok på hytta tenker jegdere da?
DeiligHyttetur her også[emoji2]
To små bøker med sånne korte tekster en om kjærlighet og en om å være morÅåh, så herlig[emoji173] hva fikk du?
Godt å ha litt tid på dagen å slappe av før jobb[emoji6]Så bra. Jeg også i grunn . Skal på jobb kl. 13.00. Har ungene hjemme til 10.00. Slappe av litt før jobb