♫ Skravletråd februar ♫

God kveld [emoji4] lenge siden! Hvordan går det med dere?

Når nyhetene går er det tid til BV. Nå starter jo født i feil kropp på TV, så da er det litt mindre tid her.

Er det en sånn typisk TLC serie det [emoji23] sorry men jeg må le av alle de "kreative" seriene som går der. Man må jo elske det...

Hvordan er markedet i området ditt nå da? Vet du?
Ligger enhetene lenge ute?

Krysser fingrene for at dere blir fornøyd!

Er veldig variabelt! Er ikke ofte det ligger ute noe så nytt.

Er det en sånn typisk TLC serie det [emoji23] sorry men jeg må le av alle de "kreative" seriene som går der. Man må jo elske det...

Jeg kjenner en jente som er 6 år, men som ønsker å være gutt. Er fantastisk å se hvordan foreldre og søsken følger opp barna sine som ønsker å være ett annet kjønn enn hva de er født som.

Jeg kjenner en jente som er 6 år, men som ønsker å være gutt. Er fantastisk å se hvordan foreldre og søsken følger opp barna sine som ønsker å være ett annet kjønn enn hva de er født som.

Var absolutt ikke meningen å snakke ned på serien. Ser nå at det kunne oppfattes sånn. Beklager det.

Det er klart, når man kjenner noen son går gjennom dette er det nok interresant å også se en serie om det [emoji5]

Var absolutt ikke meningen å snakke ned på serien. Ser nå at det kunne oppfattes sånn. Beklager det.

Det er klart, når man kjenner noen son går gjennom dette er det nok interresant å også se en serie om det [emoji5]

Så på første sesong også, og da kjente jeg ikke barnet. Men igjen, måten foresatte og øvrig familie håndterer det er fantastisk!

Back
Topp