♫ Skravletråd februar ♫

Sliter med allergi her! Hadde god kontroll i Alexandria men her er det så mye støv at jeg er helt rød rundt øynene og bihulene er skikkelig irritert

Ja, det må man, nå er det jaggu kaldt igjen, spesielt nå som det blåser inn fra Mjøsa med nordavind[emoji52] Hva shoppet du? Blir godt å få hvilt seg litt før neste økt når barna kommer hjem[emoji8]

Var jo som alltid barna som ble vinnerene når hu mor er på shopping[emoji1]
Kjøpte to utebukser, endel pentøy, votter og vintersko[emoji4]
Til meg selv: to gensere.

Viktig å hvile ut før banden kommer hjem ja[emoji23] da er det full fart fram til kl 20...

Minstemann på 3 mnd sov bare 8 timer fra mandag kl 21 til tirsdag kl 21.. Det er jo litt lite, right?
Hu mor var mersom sliten i går :depressed:
Han tok heldigvis igjen litt søvn i natt, ny rekord på 6 timer sammenhengende søvn :p Og i dag har han for første gang siden fødsel sovet mer enn han har vært våken, hittil i alle fall.
What's happening? :p

Sliter med allergi her! Hadde god kontroll i Alexandria men her er det så mye støv at jeg er helt rød rundt øynene og bihulene er skikkelig irritert
Så kjedelig :( Vært innom apotek og sett etter noe som kan hjelpe?

Uff da[emoji20] det så veldig ubehagelig ut! Skikkelig rød...[emoji849]

Minstemann på 3 mnd sov bare 8 timer fra mandag kl 21 til tirsdag kl 21.. Det er jo litt lite, right?
Han tok heldigvis igjen litt søvn i natt, ny rekord på 6 timer sammenhengende søvn :p Og i dag har han for første gang siden fødsel sovet mer enn han har vært våken, hittil i alle fall.

Jippi, håper han fortsetter med å sove bedre![emoji1] søvn er kult!!

Her ligger jeg på sofaen og koser meg[emoji4] med dere og to katter som er selskapssyke[emoji13]

Vi er egentlig veldig fornøyd med s max.

Ja. Altså. Miljøet. Dieselbil med piggdekk. Men den kommer frem og har plass til to store. Tre små. Vogn. Og hund. (dog, vogn og hund samtidig krever takboks til resten. Og hjulene av vogna)

En elbil som har plass til det vet jeg ikke om finnes. Ikke sånn uten å koste en mill i alle fall...

Mine foreldre kjøper seg trolig en egolf nå. Fint det. Vi kunne hatt det som bil 2. (vi har en dieselbil til vi...) Men vi må ha en bil med plass til hele familien også.
Du har Nissan e-NV200 Evalia som er stor og ok pris da [emoji4]

Kjipt! Ingenting man kan kjøpe/gjøre som hjelper?
Tja ikke noe som ikke gjør meg trøtt ihvertfall.

Har holdt med aerius(vel desloratadin ihvertfall men samme greia), men måtte finne kortison nesespray men tar tid før den har noe effekt, ellers er det eldre type antihistamin men da blir man ofte trøtt

Han tok heldigvis igjen litt søvn i natt, ny rekord på 6 timer sammenhengende søvn [emoji14] Og i dag har han for første gang siden fødsel sovet mer enn han har vært våken, hittil i alle fall.
Det var lite ja håper han begynner å sove mye mer

Så kjedelig :( Vært innom apotek og sett etter noe som kan hjelpe?
Kjenner apotekene her og dessverre ikke mye mer om ikke jeg skal sovne fra unger osv [emoji54]
Viste jo at allergien min ville blusse ut her så brukte aerius en stund før vi reiste ned. Men blir godt å komme tilbake til Alexandria

Kjenner apotekene her og dessverre ikke mye mer om ikke jeg skal sovne fra unger osv [emoji54]
Viste jo at allergien min ville blusse ut her så brukte aerius en stund før vi reiste ned. Men blir godt å komme tilbake til Alexandria
Hadde vært litt dumt å bare sovet, ja :p
Skal dere være lenge der dere er nå? :)

Back
Topp