♫ Skravletråd februar ♫

Bahh, da skal jeg kjøre galaxy i vinterferien. Som om jeg ikke har stor nok bil å.rygge inn hos mine foreldre til vanlig.

Vi har en s max, men den har fått vannlekkasje fant vi ut i går så den må på verksted
Jeg hadde time til service og EU kontroll neste uke men vannlekkasje tar gjerne 4 dager så da skulle jeg få låne bil og de hadde ikke en sånn stor en neste uke. Og jeg trenger plass til tre unger i baksetet i bilstoler det et derfor jeg har s max. Så da blir det galaxy uka etterpå. Og service, EU kontroll og fikse vannlekkasje i vinterferien. Vi skal ikke bort, men ungene er hjemme og jeg trenger å kunne få dem med meg.

Håper det ikke blir ille dyrt, men billig er det neppe...

Håper den ikke stiger utover dagen.
Får bare følge med og ta det som det kommer.

Mye roligere ettermiddag i dag i alle fall
Guttungen skal på fotball, men han går bort og kommer hjem selv. Og det er det eneste bortsett fra å hente mellomste i bhg. Mannen ikke ventet hjem til middag eller trening, men vi klarer oss.

Får bare følge med og ta det som det kommer.

Mye roligere ettermiddag i dag i alle fall
Guttungen skal på fotball, men han går bort og kommer hjem selv. Og det er det eneste bortsett fra å hente mellomste i bhg. Mannen ikke ventet hjem til middag eller trening, men vi klarer oss.
Godt med litt mer rolige dager og[emoji4] Er hun slapp i formen eller er den fin?

Back
Topp