Hei[emoji4] her skravles det[emoji106]
Så gøy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei[emoji4] her skravles det[emoji106]
Det var kaldt i ansiktet. Kaldt å puste. Kaldt gjennom lua. Også hadde jeg ikke hansker. Jeg har muffe på vogna, det pleier holde men i dag ble jeg kaldKaldt overalt i dag... jeg får ta på stilongs[emoji300]️
Vært pause i uteskolen pga svømming siden julHehe ja det høres perfekt ut [emoji4]
Den gikk ned fra 37,5 da hun våknet og 37,1 før tur. Ikke målt siden men kjennes ikke så varm ut og i finn humørSå kjedelig at tempen gikk opp
Ja.Hehe da er det verdt det [emoji6]
Mjøsa er for langt unna til at jeg kjenner den, vestlending som jeg er, men...Jepp, blåser en del idag. Blåser kaldt inn fra Mjøsa her og, så full fyr i ovnen.
Så gøyer det her alle samles for å komme på topp100?
![]()
I hvert fall for å skravletopp 100 er jo en fin motivasjon da.
Det var kaldt i ansiktet. Kaldt å puste. Kaldt gjennom lua. Også hadde jeg ikke hansker. Jeg har muffe på vogna, det pleier holde men i dag ble jeg kald
Tja. Det er her en del samles for å skravle og kose oss.Så gøyer det her alle samles for å komme på topp100?
![]()
Vinden gjør stor forskjellKaldt her og i dag. Eller bare -6 da. Men er så fryktelig kaldt når det blåser sånn.
Kuult, dét må da være spennende[emoji2]Det også[emoji4] jobber med etterretning og sitter hos politiet to dager i uka[emoji2]
Tja. Det er her en del samles for å skravle og kose oss.
Som en bivirkning blir det en del innlegg...
Den gikk ned fra 37,5 da hun våknet og 37,1 før tur. Ikke målt siden men kjennes ikke så varm ut og i finn humør![]()
Ja, det må man, nå er det jaggu kaldt igjen, spesielt nå som det blåser inn fra Mjøsa med nordavind[emoji52] Hva shoppet du? Blir godt å få hvilt seg litt før neste økt når barna kommer hjem[emoji8]Ved må man ha![emoji33] brrr...
Jeg har vært på et møte hos kommunen og på shopping![emoji1] nå skal jeg hjem for å hvile[emoji23]
Jeg har ryddet, tatt oppvaskmaskinen, redd opp senger, støvsugd, dusjet og nettopp sminka meg litt. Skal på foreldresamtale med eldste på skolen nå etterpå[emoji4] får besøk av kompis seinere idag og blir vafler til middag igjen, til barnas store fornøyelse[emoji23]Hva skal du da?
Brrr, bra kaldt hos deg og[emoji300]-11 her i dag
Denne snuppa her innledet med vannkopper før hun egentlig hadde termin (født 18 dager før termin eller noe sånn. Og vannkopper var to uker gammel) og fikk høy feber som viste seg å være fjerde barnesykdom et halvt år gammelGodt å høre. Min har ikke vært syk enda ( vel, i hvert fall forkjølet osv) så gruer meg litt til den runden kommer hit! Ikke gøy
Ja, stort sett[emoji5] eller svarer i det fleste tråder her inne på generelt, men er her det skravles om alt mulig hverdagslig[emoji2] Du får bli med du også?[emoji106] [emoji4]Så gøyer det her alle samles for å komme på topp100?
![]()