♫ Skravletråd februar ♫

Kaldt overalt i dag... jeg får ta på stilongs[emoji300]️
Det var kaldt i ansiktet. Kaldt å puste. Kaldt gjennom lua. Også hadde jeg ikke hansker. Jeg har muffe på vogna, det pleier holde men i dag ble jeg kald

Det var kaldt i ansiktet. Kaldt å puste. Kaldt gjennom lua. Også hadde jeg ikke hansker. Jeg har muffe på vogna, det pleier holde men i dag ble jeg kald

Uten hansker i -10. Ja da hadde jeg også snudd. Fått varmen i deg?

Last edited:
Den gikk ned fra 37,5 da hun våknet og 37,1 før tur. Ikke målt siden men kjennes ikke så varm ut og i finn humør :-)

Godt å høre. Min har ikke vært syk enda ( vel, i hvert fall forkjølet osv) så gruer meg litt til den runden kommer hit! Ikke gøy

Ved må man ha![emoji33] brrr...

Jeg har vært på et møte hos kommunen og på shopping![emoji1] nå skal jeg hjem for å hvile[emoji23]
Ja, det må man, nå er det jaggu kaldt igjen, spesielt nå som det blåser inn fra Mjøsa med nordavind[emoji52] Hva shoppet du? Blir godt å få hvilt seg litt før neste økt når barna kommer hjem[emoji8]

Hva skal du da?
Jeg har ryddet, tatt oppvaskmaskinen, redd opp senger, støvsugd, dusjet og nettopp sminka meg litt. Skal på foreldresamtale med eldste på skolen nå etterpå[emoji4] får besøk av kompis seinere idag og blir vafler til middag igjen, til barnas store fornøyelse[emoji23]

Godt å høre. Min har ikke vært syk enda ( vel, i hvert fall forkjølet osv) så gruer meg litt til den runden kommer hit! Ikke gøy
Denne snuppa her innledet med vannkopper før hun egentlig hadde termin (født 18 dager før termin eller noe sånn. Og vannkopper var to uker gammel) og fikk høy feber som viste seg å være fjerde barnesykdom et halvt år gammel

Så gøy :-) er det her alle samles for å komme på topp100? :-)
Ja, stort sett[emoji5] eller svarer i det fleste tråder her inne på generelt, men er her det skravles om alt mulig hverdagslig[emoji2] Du får bli med du også?[emoji106] [emoji4]

Back
Topp