♫ Skravletråd februar ♫

Hei alle sammen :) Hvordan har dere det i dag? Har skjønt at det er her det skjer :D
Går bare bra her :) Minstemann sov greit i natt, etter å ha vært våken mesteparten av gårdagen. Så humøret mitt er bedre i dag ;)
Hvordan har du det i dag? :)

Bare jeg ikke blir for vant ;-)

Neida, smaxen er stor nok for oss. Liker den. Skulle av hensyn til miljø (og økonomi) gjerne hatt en elbil men for å få plass til tre barnestoler baki snakker vi ikke en rimelig elbil akkurat..)
Var det da, alltid godt med ekstra plass syns jeg [emoji6]

Æsj, bestilte en bamse med nattlys til minsten fra toysrus den 26. Januar. Og pakken min er blitt borte. Sto den ble sendt samme dag, men ingen oppdatering på sendingsnummer. Så etterlyste den hos toysrus den 1.februar og de skal ha 10 dager på å finne den fra den dagen jeg har etterspurt den til de evt kan sende meg en ny. Pakken ble betalt samtidig som jeg bestilte den. Trenger nattlys til minsten[emoji20]

Så kjipt da[emoji20] håper den dukker opp eller at de sender ny!

Er en del år siden jeg opplevde turiststrøkene, mens her blir litt mye, vet jo hvordan det er her og liker Alexandria best.
Dette er mer hva de kaller landsbygda
ac9bd061392f8023652c5a8b17f0d310.jpg

Det komiske er jo at de ellers følger trendene rundt om i Egypt, slik som mange som skiller seg, mer europeisk klesstil kun med tynt lag underst og hijab men mennene tar over kafeene og kvinnene ser man haste i vei ute.

Nei gleder meg til vi skal til Alexandria [emoji173]️

Da har de jo modernisert seg litt i det minste[emoji4]
Når drar dere til Alexandria igjen?

Jeg har ryddet, tatt oppvaskmaskinen, redd opp senger, støvsugd, dusjet og nettopp sminka meg litt. Skal på foreldresamtale med eldste på skolen nå etterpå[emoji4] får besøk av kompis seinere idag og blir vafler til middag igjen, til barnas store fornøyelse[emoji23]
Wow, så flink du har vært :D
Vafler er godt det, ikke det verste man kan ha til middag ;)

Kan vel ikke få for god plass, nei
Eller mannen syns det da han liker nemlig ikke utseende på galaxy, syns s max også ser for stor ut og jeg vil ha STOR bil, aller helst Toyota prius seven eller nettopp Ford Galaxy. Bor sånn til at vanlig El bil ikke er aktuelt

Eller mannen syns det da han liker nemlig ikke utseende på galaxy, syns s max også ser for stor ut og jeg vil ha STOR bil, aller helst Toyota prius seven eller nettopp Ford Galaxy. Bor sånn til at vanlig El bil ikke er aktuelt
Vi er egentlig veldig fornøyd med s max.

Ja. Altså. Miljøet. Dieselbil med piggdekk. Men den kommer frem og har plass til to store. Tre små. Vogn. Og hund. (dog, vogn og hund samtidig krever takboks til resten. Og hjulene av vogna)

En elbil som har plass til det vet jeg ikke om finnes. Ikke sånn uten å koste en mill i alle fall...

Mine foreldre kjøper seg trolig en egolf nå. Fint det. Vi kunne hatt det som bil 2. (vi har en dieselbil til vi...) Men vi må ha en bil med plass til hele familien også.

Back
Topp