Går bare bra herHei alle sammenHvordan har dere det i dag? Har skjønt at det er her det skjer
![]()
Hvordan har du det i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går bare bra herHei alle sammenHvordan har dere det i dag? Har skjønt at det er her det skjer
![]()
Ja er vel ofte sånn men trenger ikke miste håpet [emoji4]Tviler, så må nok vente 2 dager til de sender en ny eller bestille på nytt også få pengene tilbake fra den første varen jeg bestilte:-/
Mhmfriske og raske dere da?
Var det da, alltid godt med ekstra plass syns jeg [emoji6]Bare jeg ikke blir for vant ;-)
Neida, smaxen er stor nok for oss. Liker den. Skulle av hensyn til miljø (og økonomi) gjerne hatt en elbil men for å få plass til tre barnestoler baki snakker vi ikke en rimelig elbil akkurat..)
Det er nok lurt [emoji4]Ja.
Satse på å få jobbe litt i kveld, må høre med de som jobber fast jeg synes det skjer litt lite...
Æsj, bestilte en bamse med nattlys til minsten fra toysrus den 26. Januar. Og pakken min er blitt borte. Sto den ble sendt samme dag, men ingen oppdatering på sendingsnummer. Så etterlyste den hos toysrus den 1.februar og de skal ha 10 dager på å finne den fra den dagen jeg har etterspurt den til de evt kan sende meg en ny. Pakken ble betalt samtidig som jeg bestilte den. Trenger nattlys til minsten[emoji20]
Kan vel ikke få for god plass, neiVar det da, alltid godt med ekstra plass syns jeg [emoji6]
En fin ting med uteskole, hvor guttungen forventet å få med kakao, er at det kan bli et krus tilovers til frokosten til mor![]()
Men da begynner jeg og snuppa å gjøre oss klare til en lang trilletur i det nydelige været
Hei alle sammenHvordan har dere det i dag? Har skjønt at det er her det skjer
![]()
Er en del år siden jeg opplevde turiststrøkene, mens her blir litt mye, vet jo hvordan det er her og liker Alexandria best.
Dette er mer hva de kaller landsbygda
![]()
Det komiske er jo at de ellers følger trendene rundt om i Egypt, slik som mange som skiller seg, mer europeisk klesstil kun med tynt lag underst og hijab men mennene tar over kafeene og kvinnene ser man haste i vei ute.
Nei gleder meg til vi skal til Alexandria [emoji173]️
Wow, så flink du har værtJeg har ryddet, tatt oppvaskmaskinen, redd opp senger, støvsugd, dusjet og nettopp sminka meg litt. Skal på foreldresamtale med eldste på skolen nå etterpå[emoji4] får besøk av kompis seinere idag og blir vafler til middag igjen, til barnas store fornøyelse[emoji23]
Eller mannen syns det da han liker nemlig ikke utseende på galaxy, syns s max også ser for stor ut og jeg vil ha STOR bil, aller helst Toyota prius seven eller nettopp Ford Galaxy. Bor sånn til at vanlig El bil ikke er aktueltKan vel ikke få for god plass, nei
Hadde 3 flasker med varmt vann under pleddet [emoji6] ble da behagelig
I morgen satser jeg på [emoji4]Da har de jo modernisert seg litt i det minste[emoji4]
Når drar dere til Alexandria igjen?
Oi spennende!
Var ikke plass til han så brukte snuppa som varmeovn men var mye lettere med flaskene [emoji23]Du får legge deg tett innpå mannfolket[emoji7][emoji173]
Vi er egentlig veldig fornøyd med s max.Eller mannen syns det da han liker nemlig ikke utseende på galaxy, syns s max også ser for stor ut og jeg vil ha STOR bil, aller helst Toyota prius seven eller nettopp Ford Galaxy. Bor sånn til at vanlig El bil ikke er aktuelt
Kaldt her og i dag. Eller bare -6 da. Men er så fryktelig kaldt når det blåser sånn.