Hei hei [emoji4]Hei alle sammenHvordan har dere det i dag? Har skjønt at det er her det skjer
![]()
Er absolutt her det skjer ja [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei hei [emoji4]Hei alle sammenHvordan har dere det i dag? Har skjønt at det er her det skjer
![]()
Hehe da er det verdt det [emoji6]Det gjorde jeg. Våkna 5.40 helt uthvilt og skjønte nesten ikke hva som skjedde... ;-)
Skal på foreldresamtale med eldste, ellers bare rydding hjemme. Skal snart hive meg i dusjen. Får besøk av en kompis av mannen seinere idag[emoji4] du da?Hva står på dagsplanen?[emoji5]
Jepp, blåser en del idag. Blåser kaldt inn fra Mjøsa her og, så full fyr i ovnen.Det ble en kortere tur enn planlagt.
Tre kalde er nå en ting, men fy for en kald vind.
Snuppa sovet godt beskyttet nedi vognposen med teppe og det hele, men jeg....
Mhm, dødskjipt når de ikke sender ny vare ut før 10 dager etter varsling. Bring den er blitt borte fra. Eller så må jeg bestille en ny og betale en gang til for å så få pengene i retur fra det opprinnelige kjøpet! Gah[emoji17] [emoji19]Åh så kjipt når det skjer. Har hendt meg og. Med en veske da. Men fortsatt kjedelig å betale for noe som blir borte.
Skal på foreldresamtale med eldste, ellers bare rydding hjemme. Skal snart hive meg i dusjen. Får besøk av en kompis av mannen seinere idag[emoji4] du da?
Tviler, så må nok vente 2 dager til de sender en ny eller bestille på nytt også få pengene tilbake fra den første varen jeg bestilte:-/Å så kjedelig håper den dukker opp nå.
Hei[emoji4] her skravles det[emoji106]Hei alle sammenHvordan har dere det i dag? Har skjønt at det er her det skjer
![]()
Koselig med barseltreff[emoji4] Håper du får mini til å sovne[emoji5] Ojj, så spennende, kan jo godt tenkes det har kommet baby i natt[emoji175] [emoji2] [emoji16]Prøver å få mini til å sove. Deretter er det barseltreff i -10 og sol[emoji5]håper på cafe i dag. Det er så kaldt. Brrr. Deretter får vi en kollega av mannen og hans høygravide kone på middag. Men han har ikke vært på jobb i dag og ingen får tak i han så vi tror kanskje barnet har kommet! Veldig spent på det...!
Aha, mer møter og slike ting?[emoji4]
Kaldt idag også(-9), så har bestilt mer ved. Får det på torsdag. Idag skal jeg slappe av. Kun støvsuge og rydde litt kjapt her og der. Skal på foreldresamtale med eldste senere idag. Hva skal dere idag?
God morgen! Da står jeg og venter på bussen. Gikk litt for tidlig. Men det var glatt ute, da er det greit med litt ekstra tid. Brrrrr kaldt! -5
Mye skjer her ja [emoji6]Hei alle sammenHvordan har dere det i dag? Har skjønt at det er her det skjer
![]()
Det også[emoji4] jobber med etterretning og sitter hos politiet to dager i uka[emoji2]
Takk ❤Uff, så trist. Håper det etter forholdene går bra med henne? Gratulerer med nytt tantebarn på vei[emoji173]
Hva skal du da?God morgen
Nå er alle sendt av gårde til skolen, jobb og bhgen!
-11 her i dagKaldt idag også(-9), så har bestilt mer ved. Får det på torsdag. Idag skal jeg slappe av. Kun støvsuge og rydde litt kjapt her og der. Skal på foreldresamtale med eldste senere idag. Hva skal dere idag?
Håper du får en fin dagGod morgen! Da står jeg og venter på bussen. Gikk litt for tidlig. Men det var glatt ute, da er det greit med litt ekstra tid. Brrrrr kaldt! -5
Bare jeg ikke blir for vant ;-)Huff håper det ikke blir for dyrt. Og du blir nok vant til å kjøre galaxy [emoji6]