♫ Skravletråd februar ♫

Hva står på dagsplanen?[emoji5]
Skal på foreldresamtale med eldste, ellers bare rydding hjemme. Skal snart hive meg i dusjen. Får besøk av en kompis av mannen seinere idag[emoji4] du da?

Det ble en kortere tur enn planlagt.

Tre kalde er nå en ting, men fy for en kald vind.

Snuppa sovet godt beskyttet nedi vognposen med teppe og det hele, men jeg....
Jepp, blåser en del idag. Blåser kaldt inn fra Mjøsa her og, så full fyr i ovnen.

Åh så kjipt når det skjer. Har hendt meg og. Med en veske da. Men fortsatt kjedelig å betale for noe som blir borte.
Mhm, dødskjipt når de ikke sender ny vare ut før 10 dager etter varsling. Bring den er blitt borte fra. Eller så må jeg bestille en ny og betale en gang til for å så få pengene i retur fra det opprinnelige kjøpet! Gah[emoji17] [emoji19]

Skal på foreldresamtale med eldste, ellers bare rydding hjemme. Skal snart hive meg i dusjen. Får besøk av en kompis av mannen seinere idag[emoji4] du da?

Prøver å få mini til å sove. Deretter er det barseltreff i -10 og sol[emoji5]håper på cafe i dag. Det er så kaldt. Brrr. Deretter får vi en kollega av mannen og hans høygravide kone på middag. Men han har ikke vært på jobb i dag og ingen får tak i han så vi tror kanskje barnet har kommet! Veldig spent på det...!

Å så kjedelig håper den dukker opp nå.
Tviler, så må nok vente 2 dager til de sender en ny eller bestille på nytt også få pengene tilbake fra den første varen jeg bestilte:-/

Prøver å få mini til å sove. Deretter er det barseltreff i -10 og sol[emoji5]håper på cafe i dag. Det er så kaldt. Brrr. Deretter får vi en kollega av mannen og hans høygravide kone på middag. Men han har ikke vært på jobb i dag og ingen får tak i han så vi tror kanskje barnet har kommet! Veldig spent på det...!
Koselig med barseltreff[emoji4] Håper du får mini til å sovne[emoji5] Ojj, så spennende, kan jo godt tenkes det har kommet baby i natt[emoji175] [emoji2] [emoji16]

Hiver meg i dusjen[emoji2]

Kaldt idag også(-9), så har bestilt mer ved. Får det på torsdag. Idag skal jeg slappe av. Kun støvsuge og rydde litt kjapt her og der. Skal på foreldresamtale med eldste senere idag. Hva skal dere idag?

Ved må man ha![emoji33] brrr...

Jeg har vært på et møte hos kommunen og på shopping![emoji1] nå skal jeg hjem for å hvile[emoji23]

Hei alle sammen :-) Hvordan har dere det i dag? Har skjønt at det er her det skjer :D
Mye skjer her ja [emoji6]

Er syk selv i dag, og har ikke overskudd til å presse meg selv til å gå på jobb alikevell. *syte* [emoji3]

Huff håper det ikke blir for dyrt. Og du blir nok vant til å kjøre galaxy [emoji6]
Bare jeg ikke blir for vant ;-)

Neida, smaxen er stor nok for oss. Liker den. Skulle av hensyn til miljø (og økonomi) gjerne hatt en elbil men for å få plass til tre barnestoler baki snakker vi ikke en rimelig elbil akkurat..)

Back
Topp