Hei alle sammen
Hvordan har dere det i dag? Har skjønt at det er her det skjer 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
37,5 så helt sånn på grensen. Syk er hun ikke. Bare litt lunken
Idag er jeg passe slapp og tiltaksløs[emoji10] så nå må jeg jeg bare komme igang med litt her.
Er en del år siden jeg opplevde turiststrøkene, mens her blir litt mye, vet jo hvordan det er her og liker Alexandria best.Spennende å oppleve den siden av Egypt da[emoji2]
Som regel opplever man bare turiststrøkene...
-6 og fint
Samt at det blåser og er surt.
Hadde 3 flasker med varmt vann under pleddet [emoji6] ble da behageligDet er litt kjølig ja[emoji849]
Det ble en kortere tur enn planlagt.Kose dere på trilletur i finværet[emoji4]
Æsj, bestilte en bamse med nattlys til minsten fra toysrus den 26. Januar. Og pakken min er blitt borte. Sto den ble sendt samme dag, men ingen oppdatering på sendingsnummer. Så etterlyste den hos toysrus den 1.februar og de skal ha 10 dager på å finne den fra den dagen jeg har etterspurt den til de evt kan sende meg en ny. Pakken ble betalt samtidig som jeg bestilte den. Trenger nattlys til minsten[emoji20]
Det gjorde jeg. Våkna 5.40 helt uthvilt og skjønte nesten ikke hva som skjedde... ;-)Jaja da fikk du forhåpentligvis sovet godt da [emoji4]
Takk, men jeg frøys hjem. Iskald trekkGod tur
Men da begynner jeg og snuppa å gjøre oss klare til en lang trilletur i det nydelige været
Enda bedre med 37,1 før vi gikk tur!Så bra det går litt bedre!
Huff håper det ikke blir for dyrt. Og du blir nok vant til å kjøre galaxy [emoji6]Bahh, da skal jeg kjøre galaxy i vinterferien. Som om jeg ikke har stor nok bil å.rygge inn hos mine foreldre til vanlig.
Vi har en s max, men den har fått vannlekkasje fant vi ut i går så den må på verksted
Jeg hadde time til service og EU kontroll neste uke men vannlekkasje tar gjerne 4 dager så da skulle jeg få låne bil og de hadde ikke en sånn stor en neste uke. Og jeg trenger plass til tre unger i baksetet i bilstoler det et derfor jeg har s max. Så da blir det galaxy uka etterpå. Og service, EU kontroll og fikse vannlekkasje i vinterferien. Vi skal ikke bort, men ungene er hjemme og jeg trenger å kunne få dem med meg.
Håper det ikke blir ille dyrt, men billig er det neppe...
Hei alle sammenHvordan har dere det i dag? Har skjønt at det er her det skjer
![]()
Det gjør den [emoji3]Og nå tittet solen frem [emoji295]️
Takk, men jeg frøys hjem. Iskald trekk
Å så kjedelig håper den dukker opp nå.Æsj, bestilte en bamse med nattlys til minsten fra toysrus den 26. Januar. Og pakken min er blitt borte. Sto den ble sendt samme dag, men ingen oppdatering på sendingsnummer. Så etterlyste den hos toysrus den 1.februar og de skal ha 10 dager på å finne den fra den dagen jeg har etterspurt den til de evt kan sende meg en ny. Pakken ble betalt samtidig som jeg bestilte den. Trenger nattlys til minsten[emoji20]
Hehe ja det høres perfekt ut [emoji4]En fin ting med uteskole, hvor guttungen forventet å få med kakao, er at det kan bli et krus tilovers til frokosten til mor![]()
Enda bedre med 37,1 før vi gikk tur!