♫ Skravletråd februar ♫

Spennende å oppleve den siden av Egypt da[emoji2]
Som regel opplever man bare turiststrøkene...
Er en del år siden jeg opplevde turiststrøkene, mens her blir litt mye, vet jo hvordan det er her og liker Alexandria best.
Dette er mer hva de kaller landsbygda
ac9bd061392f8023652c5a8b17f0d310.jpg

Det komiske er jo at de ellers følger trendene rundt om i Egypt, slik som mange som skiller seg, mer europeisk klesstil kun med tynt lag underst og hijab men mennene tar over kafeene og kvinnene ser man haste i vei ute.

Nei gleder meg til vi skal til Alexandria [emoji173]️

Æsj, bestilte en bamse med nattlys til minsten fra toysrus den 26. Januar. Og pakken min er blitt borte. Sto den ble sendt samme dag, men ingen oppdatering på sendingsnummer. Så etterlyste den hos toysrus den 1.februar og de skal ha 10 dager på å finne den fra den dagen jeg har etterspurt den til de evt kan sende meg en ny. Pakken ble betalt samtidig som jeg bestilte den. Trenger nattlys til minsten[emoji20]

Åh så kjipt når det skjer. Har hendt meg og. Med en veske da. Men fortsatt kjedelig å betale for noe som blir borte.

Bahh, da skal jeg kjøre galaxy i vinterferien. Som om jeg ikke har stor nok bil å.rygge inn hos mine foreldre til vanlig.

Vi har en s max, men den har fått vannlekkasje fant vi ut i går så den må på verksted
Jeg hadde time til service og EU kontroll neste uke men vannlekkasje tar gjerne 4 dager så da skulle jeg få låne bil og de hadde ikke en sånn stor en neste uke. Og jeg trenger plass til tre unger i baksetet i bilstoler det et derfor jeg har s max. Så da blir det galaxy uka etterpå. Og service, EU kontroll og fikse vannlekkasje i vinterferien. Vi skal ikke bort, men ungene er hjemme og jeg trenger å kunne få dem med meg.

Håper det ikke blir ille dyrt, men billig er det neppe...
Huff håper det ikke blir for dyrt. Og du blir nok vant til å kjøre galaxy [emoji6]

Æsj, bestilte en bamse med nattlys til minsten fra toysrus den 26. Januar. Og pakken min er blitt borte. Sto den ble sendt samme dag, men ingen oppdatering på sendingsnummer. Så etterlyste den hos toysrus den 1.februar og de skal ha 10 dager på å finne den fra den dagen jeg har etterspurt den til de evt kan sende meg en ny. Pakken ble betalt samtidig som jeg bestilte den. Trenger nattlys til minsten[emoji20]
Å så kjedelig håper den dukker opp nå.

Back
Topp