♫ Skravletråd februar ♫

Æsj, bestilte en bamse med nattlys til minsten fra toysrus den 26. Januar. Og pakken min er blitt borte. Sto den ble sendt samme dag, men ingen oppdatering på sendingsnummer. Så etterlyste den hos toysrus den 1.februar og de skal ha 10 dager på å finne den fra den dagen jeg har etterspurt den til de evt kan sende meg en ny. Pakken ble betalt samtidig som jeg bestilte den. Trenger nattlys til minsten[emoji20]

En fin ting med uteskole, hvor guttungen forventet å få med kakao, er at det kan bli et krus tilovers til frokosten til mor :-)

Ja, hun liker ikke klumper så vi tilrettelegger for det, men hun spiser litt brød og pasta og grønnsaker etc som er biter. Biter er greit, men ikke klumper

Sånn var de andre også, så det går seg til.

(dog, hun som snart er seks er ei småspist frøken. Blir spennende å ha henne på helsestasjonen om et par uker og se hvor på grafen hun ligger....)
Da har hu matlyst, så det er jo veldig bra, bare at hu ikke liker klumper[emoji4] Største likte heller ikke klumper i grøt eller middag. Er sær på konsistens selv. Er moro å se vekstkurven dems, så lenge de følger sin egen kurve er det fint[emoji4] den eldste har alltid vært slank. Nå er hun 9 år, 139 cm og veier 25.5 kg. Mellemste på 7 år er 134,5 cm og veier 28 kg. Minste på 4.5 år er 103 og veier 15.5 kg. Så alle er forskjellige.

En fin ting med uteskole, hvor guttungen forventet å få med kakao, er at det kan bli et krus tilovers til frokosten til mor :-)
Kakao er godt på kalde dager, ble det med litt krem på toppen til a mor og, eller?[emoji85]

Ingen krem. Men noen dråper vaniljeessens.

(ungene kunne også fått det, men de vil ikke)
Kunne og gjerne tatt litt kakao ved siden av kaffen[emoji23]

Han liker godt Lillefot . Er 3år,fyller 4 i okt
Ah, huska det når du sa det, han er et år yngre enn min[emoji4] Lillefot er så søt[emoji175]

Men da begynner jeg og snuppa å gjøre oss klare til en lang trilletur i det nydelige været
Kose dere på trilletur i finværet[emoji4]

Ja. Desverre ville ikke snuppa sove uten meg ved siden av (men når jeg bare sluttet å stå opp sov hun fornøyd til nå) så jeg fikk ikke jobbet noe

Vel, ny dag og nye muligheter
Jaja da fikk du forhåpentligvis sovet godt da [emoji4]

Back
Topp