♫ Skravletråd februar ♫

Får se om lysten kommer tilbake, gjør sikkert det med en utfordring, men nå, nei.

Akkurat nå, definitivt ikke.

Og når Tamara tar tellingen min som bevis på at vi ikke inkluderer, da er ikke jeg den som driver "pisken" og statistikken neste utfordring. Jeg klarer ikke. Dess mer jeg tenker på det blir jeg kvalm
Skjønner deg godt

Snakker dere om den andre tråden nå.

Tenker litt at man har klart å få et dårlig rykte og dermed er det nesten ingen som tør å sjekke om det er sant.
Etter hva jeg husker blir alle nye "som forvirrer seg" inn hit ønsker velkommen.
Kan ikke huske vi har frosset ut noen :rolleyes:

Helt enig med deg[emoji4]
Føles litt urettferdig...

Har bare vasket 3 maskiner denne uka og den 3 er ikke hengt opp ennå [emoji14] må brette selv jeg også, for RonjaR kommer jo aldri [emoji14]

Brette klær er faktisk det kjedeligste som finnes!

Kødder du? Er det lov [emoji13] og så forteller hun det i tillegg til dere [emoji12]
I Egypt går alt ann [emoji6]

Mannen var med henne, hun hadde ikke kommet seg til legen selv da hun sliter med hjertesvikt, og kan sitte å fortelle legen om alle bivirkningene hun får av ulike medisiner, men ingen av de et dokumentert han skulle bare vist alle andre leger hun har hvert hos fordi hun ikke stoler på han til å begynne med(men ville til han igår allikevel da)

Får se om lysten kommer tilbake, gjør sikkert det med en utfordring, men nå, nei.

Akkurat nå, definitivt ikke.

Og når Tamara tar tellingen min som bevis på at vi ikke inkluderer, da er ikke jeg den som driver "pisken" og statistikken neste utfordring. Jeg klarer ikke. Dess mer jeg tenker på det blir jeg kvalm
Hæ, hva er det jeg ikke har fått med meg nå?

Jeg får flashback til baksnakking på fb som førte til at vårt skjulte terminforum døde. Jeg var nær ved å forlate bv.

Følelsen bobler litt opp.

Ikke la det ødelegge det fine vi har her[emoji173]
Vi vet vi ikke bevisst ignorerer noen!

Back
Topp