Det er nok santHar solgt mindre str lettere. Merker nå når det er 110/116 så går det tregere.
Var 122-140 nå
Endel merkeklær
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok santHar solgt mindre str lettere. Merker nå når det er 110/116 så går det tregere.
Skjønner deg godtFår se om lysten kommer tilbake, gjør sikkert det med en utfordring, men nå, nei.
Akkurat nå, definitivt ikke.
Og når Tamara tar tellingen min som bevis på at vi ikke inkluderer, da er ikke jeg den som driver "pisken" og statistikken neste utfordring. Jeg klarer ikke. Dess mer jeg tenker på det blir jeg kvalm
Må vaske litt her ogsåHar bare vasket 3 maskiner denne uka og den 3 er ikke hengt opp ennå [emoji14] må brette selv jeg også, for RonjaR kommer jo aldri [emoji14]
Snakker dere om den andre tråden nå.
Tenker litt at man har klart å få et dårlig rykte og dermed er det nesten ingen som tør å sjekke om det er sant.
Etter hva jeg husker blir alle nye "som forvirrer seg" inn hit ønsker velkommen.
Kan ikke huske vi har frosset ut noen![]()
Det er detDet er jo fort gjort
Gitt at du bruker pose.
Har bare vasket 3 maskiner denne uka og den 3 er ikke hengt opp ennå [emoji14] må brette selv jeg også, for RonjaR kommer jo aldri [emoji14]
Fornøyd med det jaDet er godt jobbet![emoji1]
I Egypt går alt ann [emoji6]Kødder du? Er det lov [emoji13] og så forteller hun det i tillegg til dere [emoji12]
Jeg har såvidt stått opp og dere har skravlet såååå mye allerede. Nesten så jeg lurer på om dere prøver på 3000 innlegg herDet hadde vært rått!
Det er dumt daMhm, virker ikke som om hun har lært heller
Har dere snø?
Det er nok sant
Var 122-140 nå
Endel merkeklær
Hæ, hva er det jeg ikke har fått med meg nå?Får se om lysten kommer tilbake, gjør sikkert det med en utfordring, men nå, nei.
Akkurat nå, definitivt ikke.
Og når Tamara tar tellingen min som bevis på at vi ikke inkluderer, da er ikke jeg den som driver "pisken" og statistikken neste utfordring. Jeg klarer ikke. Dess mer jeg tenker på det blir jeg kvalm
Jeg får flashback til baksnakking på fb som førte til at vårt skjulte terminforum døde. Jeg var nær ved å forlate bv.
Følelsen bobler litt opp.
Mhm helt enigHelt enig med deg[emoji4]
Føles litt urettferdig...
Rett under 370 innlegg igjen![]()
Nei jeg har vel skjønt det, du er en umulius [emoji12]Ingenting biter på meg[emoji41]
Nei må jo gjøre det litt vanskelig daBlir jo ikke morsomt når det er så lett[emoji12]
Ha ha du har glemt meg også
Oj nå må jeg tenkeHvilke merkeklær da? Har med noe moods klær og fra Zara...