♫ Skravletråd februar ♫

Jeg trodde også stemningen var god[emoji4] litt sånn kosemose til tider[emoji23]
Snakker dere om den andre tråden nå.

Tenker litt at man har klart å få et dårlig rykte og dermed er det nesten ingen som tør å sjekke om det er sant.
Etter hva jeg husker blir alle nye "som forvirrer seg" inn hit ønsker velkommen.
Kan ikke huske vi har frosset ut noen :rolleyes:

Tenker litt at man har klart å få et dårlig rykte og dermed er det nesten ingen som tør å sjekke om det er sant.
Etter hva jeg husker blir alle nye "som forvirrer seg" inn hit ønsker velkommen.
Nnei vi snakker om noen av innleggene i tråden her

Jeg har såvidt stått opp og dere har skravlet såååå mye allerede. Nesten så jeg lurer på om dere prøver på 3000 innlegg her :) Det hadde vært rått!

Jeg trodde også stemningen var god[emoji4] litt sånn kosemose til tider[emoji23]
Jeg får flashback til baksnakking på fb som førte til at vårt skjulte terminforum døde. Jeg var nær ved å forlate bv.

Følelsen bobler litt opp.

Tja jeg er litt usikker på hva jeg mener om RonjaR, hu har flere ganger sagt hu skal komme og ta klærne mine. Men nå har jeg 2 fulle stativer igjen og ingen RonjaR til å brette de altså[emoji12]

Makan![emoji12] prøver så godt jeg kan å rekke over alle ting jeg skulle ha gjort![emoji23] du detter liksom stadig nedover lista mi....[emoji56]

Rett under 370 innlegg igjen :)

Jeg føler meg baksnakket og antar med stor overbevisning at jeg/vi baksnakker nå også. Og det gir meg lite lyst til å skravle

Back
Topp