♫ Skravletråd februar ♫

Man vet at svigermor er rimelig spesiell når legen hennes ikke vil ha henne som pasient lengre

Man vet at svigermor er rimelig spesiell når legen hennes ikke vil ha henne som pasient lengre

Kødder du? Er det lov [emoji13] og så forteller hun det i tillegg til dere [emoji12]

Æsj så dumt da

Nei! Trenger en som oppdaterer meg på ting jeg ikke klarer følge med på selv [emoji13]
Får se om lysten kommer tilbake, gjør sikkert det med en utfordring, men nå, nei.

Akkurat nå, definitivt ikke.

Og når Tamara tar tellingen min som bevis på at vi ikke inkluderer, da er ikke jeg den som driver "pisken" og statistikken neste utfordring. Jeg klarer ikke. Dess mer jeg tenker på det blir jeg kvalm

Får se om lysten kommer tilbake, gjør sikkert det med en utfordring, men nå, nei.

Akkurat nå, definitivt ikke.

Og når Tamara tar tellingen min som bevis på at vi ikke inkluderer, da er ikke jeg den som driver "pisken" og statistikken neste utfordring. Jeg klarer ikke. Dess mer jeg tenker på det blir jeg kvalm

Duuu... du har jo oss her. Vi støtter deg! You go girl!

Jeg har samla i ei uke jeg nå....

Bretter selv :-(
Har bare vasket 3 maskiner denne uka og den 3 er ikke hengt opp ennå [emoji14] må brette selv jeg også, for RonjaR kommer jo aldri [emoji14]

Back
Topp