Får vel lage gele snart
Stemmer! Skulle minne deg på det [emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får vel lage gele snart
La ut til 650Ja, men det gjør jeghvilken pris tar du?
He he ronja tok jobbenStemmer! Skulle minne deg på det [emoji12]
Ha ha ups daMan vet at svigermor er rimelig spesiell når legen hennes ikke vil ha henne som pasient lengre
La ut til 650
Man vet at svigermor er rimelig spesiell når legen hennes ikke vil ha henne som pasient lengre
He he ronja tok jobben
Dette vsr en søppelsekkHar en OK pakke ute til 300,- nå... men den får jeg ikke solgt. Ca to bæreposer.
Ronja er god på detGodt noen passer på [emoji1319][emoji322]
Hvilke str selger du?Ja, men det gjør jeghvilken pris tar du?
Dette vsr en søppelsekk
Gikk raskt denne gangen
Ronja er god på det
Æsj så dumt da
Får se om lysten kommer tilbake, gjør sikkert det med en utfordring, men nå, nei.Nei! Trenger en som oppdaterer meg på ting jeg ikke klarer følge med på selv [emoji13]
Det er jo fort gjortFår vel lage gele snart
Mhm, virker ikke som om hun har lært hellerHa ha ups da
Får se om lysten kommer tilbake, gjør sikkert det med en utfordring, men nå, nei.
Akkurat nå, definitivt ikke.
Og når Tamara tar tellingen min som bevis på at vi ikke inkluderer, da er ikke jeg den som driver "pisken" og statistikken neste utfordring. Jeg klarer ikke. Dess mer jeg tenker på det blir jeg kvalm
Gått unna i dag
Over 100 innlegg på morningen på meg
Har bare vasket 3 maskiner denne uka og den 3 er ikke hengt opp ennå [emoji14] må brette selv jeg også, for RonjaR kommer jo aldri [emoji14]Jeg har samla i ei uke jeg nå....
Bretter selv :-(