Håper mannen setter på en vask jegJeg kommer nok til å ta i et tak når de klarer å komme seg ut døren.
Mannen somler med å finne frem klær til seg selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper mannen setter på en vask jegJeg kommer nok til å ta i et tak når de klarer å komme seg ut døren.
Mannen somler med å finne frem klær til seg selv
Ligger jo bare her jeg så god tid til skravlingSå flink har ikke jeg vært, hatt hendene fulle med litt andre ting
He he helt riktigJeg trodde også stemningen var god[emoji4] litt sånn kosemose til tider[emoji23]
Og det terminforumet ditt er vel ikke det som får flest nye fjes ;-)
Snakker dere om den andre tråden nå.Jeg trodde også stemningen var god[emoji4] litt sånn kosemose til tider[emoji23]
Det er vanskelig å svare deg bestandig ;-)
Wooow!Bare 545 innlegg igjen nå
Burde gå det her
Vel. Hun tisset igjen ;-)Får håpe det da
Nnei vi snakker om noen av innleggene i tråden herSnakker dere om den andre tråden nå.
Tenker litt at man har klart å få et dårlig rykte og dermed er det nesten ingen som tør å sjekke om det er sant.
Etter hva jeg husker blir alle nye "som forvirrer seg" inn hit ønsker velkommen.
Kan ikke huske vi har frosset ut noen![]()
Jeg får flashback til baksnakking på fb som førte til at vårt skjulte terminforum døde. Jeg var nær ved å forlate bv.Jeg trodde også stemningen var god[emoji4] litt sånn kosemose til tider[emoji23]
Det er da noeVel. Hun tisset igjen ;-)
Tja jeg er litt usikker på hva jeg mener om RonjaR, hu har flere ganger sagt hu skal komme og ta klærne mine. Men nå har jeg 2 fulle stativer igjen og ingen RonjaR til å brette de altså[emoji12]
1630 innlegg nåWooow!
Takk for detIdag blir det virkelig daffedag så kroppen slutter å verke
![]()
Jeg føler meg baksnakket og antar med stor overbevisning at jeg/vi baksnakker nå også. Og det gir meg lite lyst til å skravleSnakker dere om den andre tråden nå.
Tenker litt at man har klart å få et dårlig rykte og dermed er det nesten ingen som tør å sjekke om det er sant.
Etter hva jeg husker blir alle nye "som forvirrer seg" inn hit ønsker velkommen.
Kan ikke huske vi har frosset ut noen![]()
Ha ha du har glemt meg ogsåMakan![emoji12] prøver så godt jeg kan å rekke over alle ting jeg skulle ha gjort![emoji23] du detter liksom stadig nedover lista mi....[emoji56]
Det hadde vært helt rått, kanskje du kan utfordre den alternative skravletråden slik at det blir ren skravling i den og mindre skittkastingJeg har såvidt stått opp og dere har skravlet såååå mye allerede. Nesten så jeg lurer på om dere prøver på 3000 innlegg herDet hadde vært rått!
Enig med duJeg føler meg baksnakket og antar med stor overbevisning at jeg/vi baksnakker nå også. Og det gir meg lite lyst til å skravle