Skravletråd!

• Trådstarter Trådstarter Tankedrøm
  • Opprettet Opprettet
Jeg har funnet et vidundermiddel mot kvalme! Doc original stappes i kjeften med en gang jeg kjenner antydning til uggenhet ;)

Pastiller hjelper veldig! Sist gang husker jeg det var IFA jordbær jeg levde på, nå er det original iFA :P

Er det en hel måååned til jeg kan fortelle andre om det lille vidunderet vårt. Føler vi har holdt det tett en evighet nå :P

Er det en hel måååned til jeg kan fortelle andre om det lille vidunderet vårt. Føler vi har holdt det tett en evighet nå :p
Her er det to måneder! Gaaah, tiden går treeeeigt! :confused::p

Rundt 1 måned her også. Har nettopp meldt meg på julebord når jeg er 14 uker. Jeg må sende mail ang mat og sånn ingen utgangen av oktober, og da må jeg jo spørre om det er gravidvennlig mat...

Rundt 1 måned her også. Har nettopp meldt meg på julebord når jeg er 14 uker. Jeg må sende mail ang mat og sånn ingen utgangen av oktober, og da må jeg jo spørre om det er gravidvennlig mat...

Julemat skal vel gå greit, bortsett fra spekemat ? :)

Julemat skal vel gå greit, bortsett fra spekemat ? :)
I fjor ble det servert røkelaks og blodig viltkjøtt til middag :P Kanskje jeg bare skal kontakte dem og høre hva som står på menyen? Da trenger jeg ikke oppgi grunn dersom maten er gravidvennlig ;)

I fjor ble det servert røkelaks og blodig viltkjøtt til middag :P Kanskje jeg bare skal kontakte dem og høre hva som står på menyen? Da trenger jeg ikke oppgi grunn dersom maten er gravidvennlig ;)

Det kan jo være pga. allergier du sjekker også ;)

Endelig en dag hvor jeg ikke har vært så dårlig!! Klarte å spise fire pizzastk kontra 1 og :P

Denne graviditeten har så langt vært preget av mye mere kvalme enn den første! Er kvalm på morgenen, formiddagen og kvelden.... Meeeen, det blir nok bedre:-) åsså jeg som til vanlig har små pupper, har begynt å få ganske store :-) små gleder....hihi :-)

Hurra!!!!
kvalmen inntok meg igjen akkurat!

Den er der hele tiden. Har blitt så godt vant nå, at jeg husker ikke hvordan det var å sitte oppreist :P
Så fire pizzastk i liggestilling, ser jeg på som forbedring. Haha!

Den er der hele tiden. Har blitt så godt vant nå, at jeg husker ikke hvordan det var å sitte oppreist :p
Så fire pizzastk i liggestilling, ser jeg på som forbedring. Haha!
ahahhaha!
ser den,,
vet ikke hvordan dette skal gå.. sist var jeg konstant gravid i 9 mnd ;p

ahahhaha!
ser den,,
vet ikke hvordan dette skal gå.. sist var jeg konstant gravid i 9 mnd ;p

Alle bare "det er helt fantastisk å være gravid, nyyyyt det hjerte hjerte hjerte"

Jaja. Fint for dere da :P Jeg og prinsesse Kate nyter å være den 1% som er så heldig å være drittdårlig :P

Hvordan får dere den saken i signaturen som viser hvor lenge dere har igjen til termin? :)

Back
Topp