heheheAlle bare "det er helt fantastisk å være gravid, nyyyyt det hjerte hjerte hjerte"
Jaja. Fint for dere daJeg og prinsesse Kate nyter å være den 1% som er så heldig å være drittdårlig
![]()
ja det er dessverre noen som for det skikkelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
heheheAlle bare "det er helt fantastisk å være gravid, nyyyyt det hjerte hjerte hjerte"
Jaja. Fint for dere daJeg og prinsesse Kate nyter å være den 1% som er så heldig å være drittdårlig
![]()
Hvordan får dere den saken i signaturen som viser hvor lenge dere har igjen til termin?![]()
Må bare få sagt at jeg gleder meg så utrolig til månedene framover!Gleder meg masse til jeg kan fortelle folk om lille baby, UL og til babykulen begynner å vise seg
Det høres sikkert teit ut, men skulle ønske jeg hadde litt mer tydelige symptomer slik at jeg kunne føle meg skikkelig gravid
Men igjen så misunner jeg ikke dere som sliter med kvalme
![]()
Ja, jeg vet jeg hadde kommet til å ønsket at symptomene skulle avta litt om jeg hadde hatt deVœr forsiktig meg hva du håper påJeg tenkte akkurat som deg når jeg var rundt 5 uker. Nå er jeg så kvalm at jeg sliter med å få i meg mat, og når jeg får i meg noe sliter jeg med å holde det nede. Nå skulle jeg ønske symptomene avtok litt.
Kjenner jeg meg selv rett hadde jeg vel blitt litt bekymret hvis symptomene forsvant også, da hadde jeg vel ønsket at de kom tilbake igjen.Ha, ha, det er lett å bli litt smågal når man er gravid
![]()
Er akkurat som deg! Hehe eneste tegnet på at jeg er gravid er at puppene vokser. Fortalt familien nyheten, og det er rart, for jeg føler meg ikke gravid!Må bare få sagt at jeg gleder meg så utrolig til månedene framover!Gleder meg masse til jeg kan fortelle folk om lille baby, UL og til babykulen begynner å vise seg
Det høres sikkert teit ut, men skulle ønske jeg hadde litt mer tydelige symptomer slik at jeg kunne føle meg skikkelig gravid
![]()
Må bare få sagt at jeg gleder meg så utrolig til månedene framover!Gleder meg masse til jeg kan fortelle folk om lille baby, UL og til babykulen begynner å vise seg
![]()