Skravletråd!

• Trådstarter Trådstarter Tankedrøm
  • Opprettet Opprettet
Alle bare "det er helt fantastisk å være gravid, nyyyyt det hjerte hjerte hjerte"

Jaja. Fint for dere da :p Jeg og prinsesse Kate nyter å være den 1% som er så heldig å være drittdårlig :p
hehehe
ja det er dessverre noen som for det skikkelig :(

Krysse fingrene og håper på å slippe unna kvalmen :smiley-angelic001

Last edited:
Du vet du er gravid og uggen når du brekker deg når mannen kommer nydusja og har hatt på seg "litt" godlukt! For å si det sånn, jeg sover ikke i samme seng som han i natt. Fysj! :)

Jeg er virkelig kvalm HELE dagen !! :eek: Så utrolig slitsomt .. Det var ikke slik i første svangerskap så dette er helt nytt for meg :confused:

eneste jeg har lyst på en bringebærsyltetøy fra nora. Å eneste som gjør meg ekstremt kvalm er bringebærsyltetøy fra nora. Spiser å brekker meg i en herlig kombinasjon :P fyyysj!

Må bare få sagt at jeg gleder meg så utrolig til månedene framover! :D Gleder meg masse til jeg kan fortelle folk om lille baby, UL og til babykulen begynner å vise seg :D Det høres sikkert teit ut, men skulle ønske jeg hadde litt mer tydelige symptomer slik at jeg kunne føle meg skikkelig gravid :p Men igjen så misunner jeg ikke dere som sliter med kvalme:confused:

Må bare få sagt at jeg gleder meg så utrolig til månedene framover! :D Gleder meg masse til jeg kan fortelle folk om lille baby, UL og til babykulen begynner å vise seg :D Det høres sikkert teit ut, men skulle ønske jeg hadde litt mer tydelige symptomer slik at jeg kunne føle meg skikkelig gravid :p Men igjen så misunner jeg ikke dere som sliter med kvalme:confused:

Vœr forsiktig meg hva du håper på ;) Jeg tenkte akkurat som deg når jeg var rundt 5 uker. Nå er jeg så kvalm at jeg sliter med å få i meg mat, og når jeg får i meg noe sliter jeg med å holde det nede. Nå skulle jeg ønske symptomene avtok litt.
Kjenner jeg meg selv rett hadde jeg vel blitt litt bekymret hvis symptomene forsvant også, da hadde jeg vel ønsket at de kom tilbake igjen. :P Ha, ha, det er lett å bli litt smågal når man er gravid :)

kjenner at jeg gruer meg til 35 mil i bil i kveld :/. Er så kvalm , men ikke kastet opp enda . Det kommer nok i kveld tenker jeg :/

Vœr forsiktig meg hva du håper på ;) Jeg tenkte akkurat som deg når jeg var rundt 5 uker. Nå er jeg så kvalm at jeg sliter med å få i meg mat, og når jeg får i meg noe sliter jeg med å holde det nede. Nå skulle jeg ønske symptomene avtok litt.
Kjenner jeg meg selv rett hadde jeg vel blitt litt bekymret hvis symptomene forsvant også, da hadde jeg vel ønsket at de kom tilbake igjen. :p Ha, ha, det er lett å bli litt smågal når man er gravid :)
Ja, jeg vet jeg hadde kommet til å ønsket at symptomene skulle avta litt om jeg hadde hatt de :p Har bare så lyst til å føle meg gravid:D Hittil har bare brystene vært litt ømme og trøttheten meldt seg innimellom...

Lett å bli litt tullerusk når en produserer en baby ja :)

Er akkurat som deg! Hehe eneste tegnet på at jeg er gravid er at puppene vokser. Fortalt familien nyheten, og det er rart, for jeg føler meg ikke gravid!

Er så utrolig trøtt i dag:P La meg 20:30 i går. Våknet 05:45 for å tisse. La meg og sov til 11:30. Og fortsatt trøtt :O :)

Er og veldig trøtt, kunne nok sovet nesten hele dagen uten problemer. Kvalmen er her også for fullt hele dagen. Har ikke vært så her dårlig med de 2 andre, kanskje det betyr at det kommer en jente nå. Eller at jeg bare har blitt eldre... gleder meg så veldig til jeg er 12 uker.

Har det litt sånn som deg, føler meg egentlig ikke gravid! Det blir greit å få en mage(større enn den man allerede har hvertfall=P), kanskje det føres mer virkelig da.

Gi meg to uker, så ligger jeg vel å spyr vil jeg tro=/ Har medfølelse for dere som er skikkelig syke!

Siden jeg i går fikk sett et bankende hjerte, så har jeg nå bestilt meg første time hos legen, skal fredag om to uker :-) Endelig begynner jeg å tro at jeg faktisk er gravid, og har trua på at det blir baby på oss denne gangen, herlig følelse!

I dag har jeg kjøpt mamma bukse.. sinnsykt deilig å ha ei buske jeg ikke trenger å holde igjen med strikk!

Var så trøtt i sted at jeg bestemte meg for å ta en 20 minutters dupp. Sover jeg lenger får jeg aldri sove på kvelden.
Satte på en alarm klokken fire! og sovnet som en dupp. Alarmen ringte aldri, og jeg sov i litt over to timer. :p
Hadde det ikke vært for at jeg holdt på å tisse meg ut, hadde jeg ikke våknet før i herremannen kom hjem fra jobb i ni tiden.

God morgen jenter :) dere skal i helgen? jeg er på hytta i hemsedal med store deler av søskenbarn flokken, vi er mange! Og vi storkoser oss! :) men ingen av dem vet jeg er gravid ennå - så det har vært litt av en tur allerede... Jeg unnskylder meg bort fra alt jeg vanligvis gjør og liker... Nei til vin i det jeg kom inn døra, brus til middag istedenfor øl.. Svogeren ble satt ut når jeg sa at jeg aaaaaldri har spist biffen min medium/rå, for å ikke snakke om all den deilige upasteuriserte osten som ble kjøpt inn til oss ost-elskere. Og enda verre: bruken av jaccuzien, boblebadet og badstuen... :/ såå... Jeg og kjæresten har nå et veddemål om hvor lenge jeg klarer å gå uten å bli avslørt. Vi får se. Fikk nettopp nyss om at dagens aktivitet er buldring/klatring (kanskje jeg plutselig etter 30 år med å like høyder har fått høydeskrekk...)...

God helg dere ❤️

Jeg skal straks kjøre Vesla til besteforeldrene sine. Så skal mannen på jobb og jeg til ei venninne. I kveld drar vi på halloweenfest hos ei venninne :P

Back
Topp