Skravletråd!

• Trådstarter Trådstarter Tankedrøm
  • Opprettet Opprettet
Ja sånn er det her og for tiden! Mamma har spurt meg to ganger på under ei uke om jeg er gravid :eek: Blir helt stressa .. Kan hun SE det liksom ? :p vil ikke si noe før jeg har vært på ultralyd heller :)
Helt rart det der, at noen kan SE at andre er gravid o_O Har ikke fortalt det til noen vi heller:D Men det er ikke alltid like lett å holde tett :p

Innbiller meg at de ser hvor trøtt og oppblåst jeg er... Eller? Syns det er litt ubehagelig å si nei nå, for så å si at jeg er gravid om 4 uker :p

Ikke veldig lett å holde tett nei :p I dag hadde jeg bare lyst å si ja når mamma spurte igjen. Men samtidig så "ødelegger" det måten vi vil si det på :p Ikke bare bare ;)

Eksamen idag. Yikes. Den 3. etter sommeren allerede. Der går tett i tett. Ønsk meg lykke til :)

God dag jenter.. :D hvordan går det med dere i dag.
Har hvert litt småkvalm hele dagen.
Våknet i natt kjempe kvalm. Men jeg håper jeg slipper å gå konstant kvalm igjen.....

God dag jenter.. :D hvordan går det med dere i dag.
Har hvert litt småkvalm hele dagen.
Våknet i natt kjempe kvalm. Men jeg håper jeg slipper å gå konstant kvalm igjen.....
Heisann! Det er ikke kjekt å gå å være kvalm. Misunner deg ikke der... Men det er jo en god kvalme på en måte :) Dagen min har vært symptomfri så langt... Er jo bare 4+5 så det har ikke vært stortsom har meldt seg enda... Bortsett fra at jeg absolutt ikke har lyst på NOE av maten vi har i hus :p Men jeg gleder meg nesten litt til diverse symptomer kommer. Føler meg ikke så gravid enda med svært få symptomer og ingen legetime så langt :p

Heisann! Det er ikke kjekt å gå å være kvalm. Misunner deg ikke der... Men det er jo en god kvalme på en måte :) Dagen min har vært symptomfri så langt... Er jo bare 4+5 så det har ikke vært stortsom har meldt seg enda... Bortsett fra at jeg absolutt ikke har lyst på NOE av maten vi har i hus :p Men jeg gleder meg nesten litt til diverse symptomer kommer. Føler meg ikke så gravid enda med svært få symptomer og ingen legetime så langt :p
Nyt tiden uten kvalme :P
Den kommer sikkert til deg også :D

Jeg skal på tidlig UL om nøyaktig en uke. Å det kiler i magen bare å tenke på det. da er jeg 7 uker...

Nyt tiden uten kvalme :p
Den kommer sikkert til deg også :D

Jeg skal på tidlig UL om nøyaktig en uke. Å det kiler i magen bare å tenke på det. da er jeg 7 uker...
Jeg var heldig å slippe unna forrige gang, så håper å være heldig med det denne gangen også :D

Så spennende! Jeg gleder meg på dine vegne! :) Min UL er laaaangt fram i tid :( Blir vel ikke før i uke 15 eller noe slikt sikkert. Forrige gang fikk jeg ikke legetime før i uke 12 eller noe slikt heller. Har derfor ikke kontaktet lege enda...

Jeg var heldig å slippe unna forrige gang, så håper å være heldig med det denne gangen også :D

Så spennende! Jeg gleder meg på dine vegne! :) Min UL er laaaangt fram i tid :( Blir vel ikke før i uke 15 eller noe slikt sikkert. Forrige gang fikk jeg ikke legetime før i uke 12 eller noe slikt heller. Har derfor ikke kontaktet lege enda...
Med Vesla var jeg på første rundt 12 uker.
Men etter at jeg hadde påbegynt morkakeforløsning med Vesla og XU i februar får jeg litt tettere oppfølging.

Klarer ikke slå meg til ro før jeg vet at spira ligger på rett sted.

Med Vesla var jeg på første rundt 12 uker.
Men etter at jeg hadde påbegynt morkakeforløsning med Vesla og XU i februar får jeg litt tettere oppfølging.

Klarer ikke slå meg til ro før jeg vet at spira ligger på rett sted.
Det skjønner jeg godt :( Det er en liten betryggelse å få tettere oppfølging etter opplevelser som det... Men denne gangen går det bra! :)

Kan jeg spørre hvordan jeg får farge på teksten jeg vil skrive på signaturen? :D Beklager, jeg er litt grønn på dette :oops: :p

Første svangerskapskontroll i dag:) Er mellom 7 og 8 uker, så skal tilbake for resterende blodprøver rundt uke 12. Han sender også henvisning til tidlig ultralyd da jeg har en historikk med SA og generelt er nervøs. Lettet !! :) Spent på når timen kommer i posten :D

Hadde faktisk en veldig god morgen i dag, men fikk plutselig en akutt kvalmebyge når jeg satt i bilen, rakk akkurat hjem før jeg seriøst sprang bak garasjen og kastet opp..... Etter det har jeg vært utrolig slapp, men heldigvis ikke noe mer kvalm ☺️

Det er bilde av en A med en tykk strek under (A) der kommer fargene frem :D
Tusen takk! :D Irriterer meg også at ticketen viser 4+2 og de norske kalkulatorene viser 4+5 :p Jaja, utregningen så tidlig er vel ikke nøyaktig uansett ;)

Tusen takk! :D Irriterer meg også at ticketen viser 4+2 og de norske kalkulatorene viser 4+5 :p Jaja, utregningen så tidlig er vel ikke nøyaktig uansett ;)

Lag en ny ticker . Jeg har termin 20 juni og har skrevet inn 17 juni som termin..
Da stemmer tickeren for min del...

hater når ting ikke stemmer :P

Lag en ny ticker . Jeg har termin 20 juni og har skrevet inn 17 juni som termin..
Da stemmer tickeren for min del...

hater når ting ikke stemmer :p
Sånn! :D Takk for hjelpen :D

Back
Topp