Skravletråd!

• Trådstarter Trådstarter Tankedrøm
  • Opprettet Opprettet
Er det ikke veldig tidlig med ul før uke 12? Hvis ikke det er en grunn til det selvfølgelig :) Fikk ikke ul før uke 14 eller noe slikt sist jeg :( Det er jo såååå lenge til! :confused:

Jeg er trøtt!!! Vil sove ikke jobbe!!! Dumme trøtthet. Godt jeg har fri i morgen :-D

Jeg er trøtt!!! Vil sove ikke jobbe!!! Dumme trøtthet. Godt jeg har fri i morgen :-D
Samme her! Stuptrøtt, men må på jobb snart :sleep011 Har heldigvis fri i morgen jeg også:) Men har arbeidshelg da:confused:

Veldig trøtt jeg også, men heldigvis ikke slik at jeg må legge meg nedpå så ofte.. men derimot hodepine pff.... og den er utrolig vond, hele tiden! Tenker det nytter ikke å drive å ta paracet når den uansett kommer tilbake :P

Er det ikke veldig tidlig med ul før uke 12? Hvis ikke det er en grunn til det selvfølgelig :) Fikk ikke ul før uke 14 eller noe slikt sist jeg :( Det er jo såååå lenge til! :confused:

Man kan jo se om hjertet slår, om alt er slik det skal nede der. En sårt trengt bekreftelse for meg i hvert fall :) Men da må man som regel booke privat ul.

Veldig trøtt jeg også, men heldigvis ikke slik at jeg må legge meg nedpå så ofte.. men derimot hodepine pff.... og den er utrolig vond, hele tiden! Tenker det nytter ikke å drive å ta paracet når den uansett kommer tilbake :P

Drikk masse vann!

Så koselig! :) Jeg gleder meg til første kontroll! Føler liksom at jeg ikke er skikkelig i gang før den ;)

Når kontaktet dere lege første gang etter dere hadde positiv test? Forrige gang fikk jeg ikke komme til lege før det var gått 12 uke... Så derfor har jeg ikke kontaktet enda...

Jeg kontaktet lege når jeg var 5 uker på vei. Hadde første møte med jordmor når jeg var 7+4 og skal tilbake om en uke når jeg er 9+4. Her er det en del blodprøver de vil ta før man er 12 uker, men jeg bor ikke i Norge for tiden så det er sikkert litt anderledes her.

Jeg har bestillt UL privat. Hadde det bare vært for å se baby hadde jeg klart ventet til det er mer å se, men jeg har opplevd MA før da jeg var 9+0 og embryo ble målt til bare 6.

Gyn anbefalte meg da å ta UL i uke 6/7 neste graviditet for å påvise hjerteaktivitet. Så slipper jeg kanskje noen bekymringer.

Jeg er også stuptrøtt i dag. Heldigvis ikke vært så mye plaget ellers, har klart å holde det i sjakk hvis jeg legger meg kl 21.
I dag tok jeg meg en lur på 45 min etter lunsj, så det betyr at jeg må jobbe litt lenger enn 16 i dag :P

Endelig er skoledagen ferdig. Lange tunge dager med tunge fag :p men når jeg kom hjem å kikket i kjøleskapet ser jeg at min kjære har laget appelsinsaft og satt i kjøleskapet til meg :D dagen er reddet! Har utrolig dilla på apelsinsaft! Stakkars tennene mine

Det hørtes godt ut med appelsinsaft, skal be samboer om å kjøpe med det fra butikken ;)

Irritert over at magen vokser så fort, hadde planer om liten mage som ikke skulle være synlig før sent, slik som sist! La ut bilde på magebildetråd:-)

Hiver meg inn i skravlingen her! Litt rar opplevelse på jobb istad, følte meg litt avslørt :p jeg var hjemme fra jobb igår (følte meg syk, utslitt, lite søvn og mye murring+ligamentsmerter). Jeg har hatt et par mandager i år der jeg har vært hjemme pga sykdom, men det er først igår jeg var hjemme pga graviditeten. Også sier en av kollegaene mine at hun blir bekymret og lurer på om jeg er gravid.. Jeg blir jo helt fortumlet og rodde meg bort så det holdt... Skulle jeg bare sagt det? Syns det blir for tidlig å si det på jobb..! (7+5). Og de siste to ukene har det vært flere som har lurt på det samme.... Gleder meg til uke 12.... ❤️

[quote="FrøkenJ, post: 18142620, member: 103056"Er det ikke veldig tidlig med ul før uke 12? Hvis ikke det er en grunn til det selvfølgelig :) Fikk ikke ul før uke 14 eller noe slikt sist jeg :( Det er jo såååå lenge til! :confused:[/quote]
Jeg fikk ul uke 5. For å se om det var liv. Men er vel i uke 15 eller noe som er vanlig.

Kontaktet jordmor i dag, skal ringe hu igjen i morgen og avtale time for kontroll!! Kunne komme til torsdag allerede om jeg ønska det :) spent!!!

Ja, skjønner godt det med bekymring om en har opplevd en MA... Tror ogje jeg ville hatt en tidlig ul da :) I mitt tilfelle må jeg nok vente leeeeenge :eek: Er jo bare 4+4.... Venter i spenning :)

Hiver meg inn i skravlingen her! Litt rar opplevelse på jobb istad, følte meg litt avslørt :p jeg var hjemme fra jobb igår (følte meg syk, utslitt, lite søvn og mye murring+ligamentsmerter). Jeg har hatt et par mandager i år der jeg har vært hjemme pga sykdom, men det er først igår jeg var hjemme pga graviditeten. Også sier en av kollegaene mine at hun blir bekymret og lurer på om jeg er gravid.. Jeg blir jo helt fortumlet og rodde meg bort så det holdt... Skulle jeg bare sagt det? Syns det blir for tidlig å si det på jobb..! (7+5). Og de siste to ukene har det vært flere som har lurt på det samme.... Gleder meg til uke 12.... ❤️

Ja sånn er det her og for tiden! Mamma har spurt meg to ganger på under ei uke om jeg er gravid :eek: Blir helt stressa .. Kan hun SE det liksom ? :p vil ikke si noe før jeg har vært på ultralyd heller :)

Back
Topp