Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Stuptrøtt, men må på jobb snartJeg er trøtt!!! Vil sove ikke jobbe!!! Dumme trøtthet. Godt jeg har fri i morgen :-D
Har heldigvis fri i morgen jeg ogsåEr det ikke veldig tidlig med ul før uke 12? Hvis ikke det er en grunn til det selvfølgeligFikk ikke ul før uke 14 eller noe slikt sist jeg
Det er jo såååå lenge til!
![]()
Veldig trøtt jeg også, men heldigvis ikke slik at jeg må legge meg nedpå så ofte.. men derimot hodepine pff.... og den er utrolig vond, hele tiden! Tenker det nytter ikke å drive å ta paracet når den uansett kommer tilbake![]()
Oh yes, i do!!Drikk masse vann!
Så koselig!Jeg gleder meg til første kontroll! Føler liksom at jeg ikke er skikkelig i gang før den
Når kontaktet dere lege første gang etter dere hadde positiv test? Forrige gang fikk jeg ikke komme til lege før det var gått 12 uke... Så derfor har jeg ikke kontaktet enda...
Er det ikke veldig tidlig med ul før uke 12? Hvis ikke det er en grunn til det selvfølgeligFikk ikke ul før uke 14 eller noe slikt sist jeg
Det er jo såååå lenge til!
![]()
Hiver meg inn i skravlingen her! Litt rar opplevelse på jobb istad, følte meg litt avslørtjeg var hjemme fra jobb igår (følte meg syk, utslitt, lite søvn og mye murring+ligamentsmerter). Jeg har hatt et par mandager i år der jeg har vært hjemme pga sykdom, men det er først igår jeg var hjemme pga graviditeten. Også sier en av kollegaene mine at hun blir bekymret og lurer på om jeg er gravid.. Jeg blir jo helt fortumlet og rodde meg bort så det holdt... Skulle jeg bare sagt det? Syns det blir for tidlig å si det på jobb..! (7+5). Og de siste to ukene har det vært flere som har lurt på det samme.... Gleder meg til uke 12....
![]()