Skravletråd!

• Trådstarter Trådstarter Tankedrøm
  • Opprettet Opprettet
Svangersskapskontrollen er kl 09:40:) og ultralyden er 19:30:) mange sommerfugler som flyr rundt i magen:) mange følelser i sving på en gang:) siden dette er min første graviditet, aner jeg ikke hva som møter meg:)

Svangersskapskontrollen er kl 09:40:) og ultralyden er 19:30:) mange sommerfugler som flyr rundt i magen:) mange følelser i sving på en gang:) siden dette er min første graviditet, aner jeg ikke hva som møter meg:)

Kjenner følelsen ;) Du får holde oss oppdatert og jeg skal krysse fingrene for deg

I dag er dagen her :D

Vi er akkurat like langt på vei, så jeg er veldig spent på hva du får se. Husk å oppdater ;) krysser fingrene for deg i dag!

uote="NoClue, post: 18136776, member: 42006"]Jeg er konstant kvalm og fikk postafen, og kjøpte seaband. Så får vi se om kvalmen kan reduseres så det går ann å fungere skikkelig igjen ;-)
Hjelper postafen?[/quote]
Ja jeg synest den dempet kvalmen mye! Og i dag tok jeg på seaband fra jeg sto opp og nå har jeg bare en ekkel følelse i magen, ikke kvalm, men litt uvel ish :-P altså, litt bedre :-P

Tiltaksløs idag! Har en del jeg skal få gjort, men føler ikke for å starte ennå :p. Jaja det blir det blir. Jeg synes det er litt deilig å ikke gjøre noe og bare kjenne på følelsen at jeg faktisk er gravid. Det forsvinner liksom litt i hverdags stresset.

Sliten. Trøtt og kvalm. For en dag sette blir

Jeg tester ut hjemmekontor i dag, deilig å kunne legge seg nedpå av og til, men kvalmen ligger som en klump i halsen allikevel...

Jeg tester ut hjemmekontor i dag, deilig å kunne legge seg nedpå av og til, men kvalmen ligger som en klump i halsen allikevel...
Jeg ønsker meg å kunne jobbe hjemmefra.. Å hvis planene mine går slik jeg ønsker så kan jeg kanskje det etterhvert :-P

Heisann! Beklager å ødelegge samtalen deres med et teit spm men lurer litt på om andre kan se navnet mitt eller epostadressa mi på profilen min? Sikkert ikke, men må bare være sikker

Da var svangerskapskontrollen gjennomført:) den besto av en samtale, blodprøver og urinprøve :)

Da var svangerskapskontrollen gjennomført:) den besto av en samtale, blodprøver og urinprøve :)
Så koselig! :) Jeg gleder meg til første kontroll! Føler liksom at jeg ikke er skikkelig i gang før den ;)

Når kontaktet dere lege første gang etter dere hadde positiv test? Forrige gang fikk jeg ikke komme til lege før det var gått 12 uke... Så derfor har jeg ikke kontaktet enda...

Så koselig! :) Jeg gleder meg til første kontroll! Føler liksom at jeg ikke er skikkelig i gang før den ;)

Når kontaktet dere lege første gang etter dere hadde positiv test? Forrige gang fikk jeg ikke komme til lege før det var gått 12 uke... Så derfor har jeg ikke kontaktet enda...
Jeg kontaktet lege egentlig før jeg testet positivt. Men fikk time så fort jeg bikket 8 uker:)

Jeg sendte melding til legekontoret og til gyn et par dager etter positiv test, forklarte hvor langt jeg var på vei. Fikk UL time 6+3 og første svangerskapskontroll 10+0.

Back
Topp