Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takkmange sommerfugler i magen
![]()
Svangersskapskontrollen er kl 09:40og ultralyden er 19:30
mange sommerfugler som flyr rundt i magen
mange følelser i sving på en gang
siden dette er min første graviditet, aner jeg ikke hva som møter meg
![]()
I dag er dagen her![]()
TakkKjenner følelsenDu får holde oss oppdatert og jeg skal krysse fingrene for deg
Så moroVi er akkurat like langt på vei, så jeg er veldig spent på hva du får se. Husk å oppdaterkrysser fingrene for deg i dag!
Hjelper postafen?[/quote]uote="NoClue, post: 18136776, member: 42006"]Jeg er konstant kvalm og fikk postafen, og kjøpte seaband. Så får vi se om kvalmen kan reduseres så det går ann å fungere skikkelig igjen ;-)
Jeg ønsker meg å kunne jobbe hjemmefra.. Å hvis planene mine går slik jeg ønsker så kan jeg kanskje det etterhvertJeg tester ut hjemmekontor i dag, deilig å kunne legge seg nedpå av og til, men kvalmen ligger som en klump i halsen allikevel...
Kan ikke se detHeisann! Beklager å ødelegge samtalen deres med et teit spm men lurer litt på om andre kan se navnet mitt eller epostadressa mi på profilen min? Sikkert ikke, men må bare være sikker
Toppers! Takk takkKan ikke se det![]()
Da var svangerskapskontrollen gjennomførtden besto av en samtale, blodprøver og urinprøve
![]()
Så koselig!Da var svangerskapskontrollen gjennomførtden besto av en samtale, blodprøver og urinprøve
![]()
Jeg kontaktet lege egentlig før jeg testet positivt. Men fikk time så fort jeg bikket 8 ukerSå koselig!Jeg gleder meg til første kontroll! Føler liksom at jeg ikke er skikkelig i gang før den
![]()
Når kontaktet dere lege første gang etter dere hadde positiv test? Forrige gang fikk jeg ikke komme til lege før det var gått 12 uke... Så derfor har jeg ikke kontaktet enda...
Så koselig!Jeg gleder meg til første kontroll! Føler liksom at jeg ikke er skikkelig i gang før den
Når kontaktet dere lege første gang etter dere hadde positiv test? Forrige gang fikk jeg ikke komme til lege før det var gått 12 uke... Så derfor har jeg ikke kontaktet enda...