Skravletråd!

• Trådstarter Trådstarter Tankedrøm
  • Opprettet Opprettet
Jeg er konstant kvalm og fikk postafen, og kjøpte seaband. Så får vi se om kvalmen kan reduseres så det går ann å fungere skikkelig igjen ;-)

usj, jeg føler veldig med dere som sliter med kvalme, en av de verste følelsene som finnes. og kaster i samme slengen litt salt over skulderen sier tvi tvi og hinker på en fot i håp om at det ikke skal gå troll i ord når jeg sier at jeg ikke er kvalm :p

Skal til legen nå etterpå å få sykemelding på uke 3. Hvorfor må jeg bli så dårlig :P

Jeg tror jeg i første omgang ser an formen i dag, mulig jeg må fortelle nyheten til sjefen og høre om muligheten for hjemmekontor...

Hei alle sammen... Da har jeg vært på min første svangerskapskontroll, og var så heldig at legen min har UL på kontoret så fikk hilse på atter en gang på "dåtten" i magen☺️ såg ikke så mye men absolutt at d var noe der. (Utvendig sådann)
Kribler godt i magen nå :-) venter hos tannlegen nå som er min søster, og tenkte å break the news :-) har såååå lyst og sambo sa det var heelt greit. Tihi

Hei alle sammen... Da har jeg vært på min første svangerskapskontroll, og var så heldig at legen min har UL på kontoret så fikk hilse på atter en gang på "dåtten" i magen☺️ såg ikke så mye men absolutt at d var noe der. (Utvendig sådann)
Kribler godt i magen nå :-) venter hos tannlegen nå som er min søster, og tenkte å break the news :-) har såååå lyst og sambo sa det var heelt greit. Tihi
Så deilig å se noe i magen! Er du langt på vei? I og med at du kunne se noe på utvendig ul altså ;)

Jeg har nå fortalt sjefen at jeg er gravid og skal teste ut å jobbe hjemmefra i morgen. Jeg tenker det er litt enklere med kvalmen når jeg har visshet at det ikke er opptatt på do eller at kollegaer hører at jeg brekker meg ;)

Så deilig å se noe i magen! Er du langt på vei? I og med at du kunne se noe på utvendig ul altså ;)

Jeg har nå fortalt sjefen at jeg er gravid og skal teste ut å jobbe hjemmefra i morgen. Jeg tenker det er litt enklere med kvalmen når jeg har visshet at det ikke er opptatt på do eller at kollegaer hører at jeg brekker meg ;)
Nei, jeg er 7+6. såg egentlig bare en liten hvit dått utvendig. Men p fredag hadde jeg innv. UL og såg myyye mer :-) oh heldig du som kan ta hjemme kontor

Kribler godt i magen nå :) venter hos tannlegen nå som er min søster, og tenkte å break the news :) har såååå lyst og sambo sa det var heelt greit. Tihi
så fantastisk!! gleder meg til å se spira neste uke!

uote="NoClue, post: 18136776, member: 42006"]Jeg er konstant kvalm og fikk postafen, og kjøpte seaband. Så får vi se om kvalmen kan reduseres så det går ann å fungere skikkelig igjen ;-)[/quote]
Hjelper postafen?

Skulle trene liksom... Og hva gjør jeg? Ligger på sofan som et slips! Det er virkelig null energi igjen når dagen er over og barna i seng. Og jeg MÅ virkelig trene i dette svangerskapet!

Skulle trene liksom... Og hva gjør jeg? Ligger på sofan som et slips! Det er virkelig null energi igjen når dagen er over og barna i seng. Og jeg MÅ virkelig trene i dette svangerskapet!
huff.. søstern min var sånn men hun kom seg i gang igjen etter de første ukene. så ikke gi opp ennå!

NM i oppblåst. hahaha ser jo ut som jeg er 20 uker på vei hahahaha

Back
Topp