Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig å se noe i magen! Er du langt på vei? I og med at du kunne se noe på utvendig ul altsåHei alle sammen... Da har jeg vært på min første svangerskapskontroll, og var så heldig at legen min har UL på kontoret så fikk hilse på atter en gang på "dåtten" i magensåg ikke så mye men absolutt at d var noe der. (Utvendig sådann)
Kribler godt i magen nåventer hos tannlegen nå som er min søster, og tenkte å break the news
har såååå lyst og sambo sa det var heelt greit. Tihi
Nei, jeg er 7+6. såg egentlig bare en liten hvit dått utvendig. Men p fredag hadde jeg innv. UL og såg myyye merSå deilig å se noe i magen! Er du langt på vei? I og med at du kunne se noe på utvendig ul altså![]()
Jeg har nå fortalt sjefen at jeg er gravid og skal teste ut å jobbe hjemmefra i morgen. Jeg tenker det er litt enklere med kvalmen når jeg har visshet at det ikke er opptatt på do eller at kollegaer hører at jeg brekker meg![]()
så fantastisk!! gleder meg til å se spira neste uke!Hei alle sammen... Da har jeg vært på min første svangerskapskontroll, og var så heldig at legen min har UL på kontoret så fikk hilse på atter en gang på "dåtten" i magensåg ikke så mye men absolutt at d var noe der. (Utvendig sådann)
Kribler godt i magen nåventer hos tannlegen nå som er min søster, og tenkte å break the news
har såååå lyst og sambo sa det var heelt greit. Tihi
Gled degså fantastisk!! gleder meg til å se spira neste uke!
tro meg jeg gjør... gruer meg litt også.. er så redd for å få beskjed om EXU igjenGled deg![]()
Neidatro meg jeg gjør... gruer meg litt også.. er så redd for å få beskjed om EXU igjen
du har sletta en del av *[ q-u-o-t-e ] om skulle stå forranHva skjedde nå?
huff.. søstern min var sånn men hun kom seg i gang igjen etter de første ukene. så ikke gi opp ennå!Skulle trene liksom... Og hva gjør jeg? Ligger på sofan som et slips! Det er virkelig null energi igjen når dagen er over og barna i seng. Og jeg MÅ virkelig trene i dette svangerskapet!
I dag er dagen her![]()