Skravletråd!

• Trådstarter Trådstarter Tankedrøm
  • Opprettet Opprettet
God morgen jenter :) dere skal i helgen? jeg er på hytta i hemsedal med store deler av søskenbarn flokken, vi er mange! Og vi storkoser oss! :) men ingen av dem vet jeg er gravid ennå - så det har vært litt av en tur allerede... Jeg unnskylder meg bort fra alt jeg vanligvis gjør og liker... Nei til vin i det jeg kom inn døra, brus til middag istedenfor øl.. Svogeren ble satt ut når jeg sa at jeg aaaaaldri har spist biffen min medium/rå, for å ikke snakke om all den deilige upasteuriserte osten som ble kjøpt inn til oss ost-elskere. Og enda verre: bruken av jaccuzien, boblebadet og badstuen... :/ såå... Jeg og kjæresten har nå et veddemål om hvor lenge jeg klarer å gå uten å bli avslørt. Vi får se. Fikk nettopp nyss om at dagens aktivitet er buldring/klatring (kanskje jeg plutselig etter 30 år med å like høyder har fått høydeskrekk...)...

God helg dere ❤️

Haha, herlig:) Tror nok det kan bli utfordrende for deg i helga=P

Det høres så koselig ut! Jeg blir vel liggende her i tussmørket til mandag :P

En utfordrende dag ! Snuppa er syk og vært mye våken i natt. Jeg er så trøtt som en dupp og tror jeg må ta meg en time på øyet :p Så kjedelig når det endelig var fint vær og sol igjen :( Men men :)

Kjenner st jeg ikke gleder meg til å jobbe i dag og i morgen:/ det er ikke enkelt når en skal unngå tunge løft, og det er så mange tunge løft på jobben:(

Da har jeg flytta inn i sofaen til venninna mi. :-p
Venter på mat :-)

I kveld skal gutten vår overnatte med mormor. Vi skal på en jobbmiddag/fest. Har kjøpt med meg en kjempegod eplemost til maten. Men gruer meg til alle spørsmålene om hvorfor jeg ikke drikker. Hittil er det bare sjefen som vet hvorfor.

I kveld skal gutten vår overnatte med mormor. Vi skal på en jobbmiddag/fest. Har kjøpt med meg en kjempegod eplemost til maten. Men gruer meg til alle spørsmålene om hvorfor jeg ikke drikker. Hittil er det bare sjefen som vet hvorfor.

Blir du virkelig spurt om hvorfor du ikke drikker alkohol??:O Det er jo ikke en selvfølge at alle drikker alltid :)

Haha, herlig:) Tror nok det kan bli utfordrende for deg i helga=P

De vet fortsatt ingenting! Tror jeg. Nå avsluttet jeg nettopp det jeg opplevde som en lang foredrag om hvor irritert huden min blir av jaccuzi-vann ("men du bada masse sist!!!".

Men en rask ting; blir litt små nevrotisk av å være gravid - og syns det er mest betryggende å bli trygget av dere! Fikk servert biffrester varmet opp. Var gjennomstekt, men så oppdaget jeg når jeg var ferdig at halvparten var rosa... Går det bra?!

Høres ut som du har en utfordring ikveld du og!! Antibiotika unnskyldningen?

Høres ut som du har en utfordring ikveld du og!! Antibiotika unnskyldningen?
Tror nok det ja, kan jo også spille litt på det dårlige været og at det er lettere at jeg er sjåfør ☺️

Hjelp. Jeg gikk litt bananas i sykehuskiosken :P Skulle ha en drikkeflaske, men jeg plukka med det jeg klarte å bære. Sjokolader, pastiller, godteri, boller og frukt.
En stor handlepose hengende på IV-stativet :P

Når tid jeg tenkte at jeg skulle spise dette er jeg usikker på :P

Du prøver hvertfall da Tankedrøm. Jeg misunner deg ikke din tilstand og har bestemt meg for å ikke klage over den konstante kvalmen som henger der. Jeg bare merker at den er der men jeg får i meg noe mat og spyr ikke så jeg bør være fornøyd kjenner jeg. Håper du får bruk for fangsten!!

Du prøver hvertfall da Tankedrøm. Jeg misunner deg ikke din tilstand og har bestemt meg for å ikke klage over den konstante kvalmen som henger der. Jeg bare merker at den er der men jeg får i meg noe mat og spyr ikke så jeg bør være fornøyd kjenner jeg. Håper du får bruk for fangsten!!

Alle grader av kvalme er like forferdelig! Selvom det skal være et positivt tegn :P

Alle grader av kvalme er like forferdelig! Selvom det skal være et positivt tegn :P
Det er ikke helt sant da kjære deg! Det er langt fra min uggenhet til ekstrem svangerskapskvalme!! Men at alle har lov til å klage litt? Ja;) si fra om du får smalt på godsakene da!

Det er ikke helt sant da kjære deg! Det er langt fra min uggenhet til ekstrem svangerskapskvalme!! Men at alle har lov til å klage litt? Ja;) si fra om du får smalt på godsakene da!

Så klart! Man kan ikke sammenligne graden av plager. Man plages med det man plages med, og klage har man lov til uansett ;) En Stratos ned på høykant! Det var verdt det :P

Så klart! Man kan ikke sammenligne graden av plager. Man plages med det man plages med, og klage har man lov til uansett ;) En Stratos ned på høykant! Det var verdt det :p

Hurra! Det må jo vœre et godt tegn :D

Her tilbringes helgen på jobb... :confused: Men etter helgen så har jeg to uker fri :p

Noen som har peiling på det med sjokolade og pasturert melk i de? Står jo ikke om melkeproduktene er pasturerte i noen av de:confused::p

Går det an å ha så mye luft i magen at man blir uvel? Skulle sovet for lenge siden, men reine tivoliet i magen min!

Wææ, drømte at jeg begynte å blø i natt :confused: Heldigvis var det bare en drøm :) Puh... Ekkel drøm...

Back
Topp