Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det to måneder! Gaaah, tiden går treeeeigt!Er det en hel måååned til jeg kan fortelle andre om det lille vidunderet vårt. Føler vi har holdt det tett en evighet nå![]()
Bare hyggeligSånn!Takk for hjelpen
![]()
jeg er 6 uker i dag så da er jeg halvveisHer er det to måneder! Gaaah, tiden går treeeeigt!![]()
Her er det to måneder! Gaaah, tiden går treeeeigt!![]()
Rundt 1 måned her også. Har nettopp meldt meg på julebord når jeg er 14 uker. Jeg må sende mail ang mat og sånn ingen utgangen av oktober, og da må jeg jo spørre om det er gravidvennlig mat...
I fjor ble det servert røkelaks og blodig viltkjøtt til middagJulemat skal vel gå greit, bortsett fra spekemat ?![]()
I fjor ble det servert røkelaks og blodig viltkjøtt til middagKanskje jeg bare skal kontakte dem og høre hva som står på menyen? Da trenger jeg ikke oppgi grunn dersom maten er gravidvennlig
![]()
Hurra!!!!Endelig en dag hvor jeg ikke har vært så dårlig!! Klarte å spise fire pizzastk kontra 1 og![]()
Hurra!!!!
kvalmen inntok meg igjen akkurat!
ahahhaha!Den er der hele tiden. Har blitt så godt vant nå, at jeg husker ikke hvordan det var å sitte oppreist
Så fire pizzastk i liggestilling, ser jeg på som forbedring. Haha!
ahahhaha!
ser den,,
vet ikke hvordan dette skal gå.. sist var jeg konstant gravid i 9 mnd ;p
Hvordan får dere den saken i signaturen som viser hvor lenge dere har igjen til termin?![]()