Prøver på nr 2.

Håper det er en liten som klorer seg fast, som bare skal plage deg litt i 9 mnd :D

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(
Håper jeg og, men har en følelse på at det ikke er min pp så håper det er din.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Søta. Håper du får en positiv overraskelse snart:)

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(
Ja enn om det kunne blitt en baby boooom denne mnd å det har klaffet for alle. Det kunne vi kalt ett mirakel, eller ett fenomen som skjer så sjeldent at det ikke er registrert lignende tilfeller :D

11 dpo i dag. Lite symptomer så tviler litt på at det klaffer denne pp. Men håper jo på et positivt resultat :)

Håper det blir strek:). Og en liltwn spire som murrer seg inn:). Murrer fælt her å❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Vi får håpe det klaffer med begge. Hadde vært koselig å havne på samme terminforum som deg :)

12 dpo negativ test i dag. Men det er jo det jeg har følt de siste dagene. Men håpet litt lell. Er vel bare å vente på tanta. Får teste på fredag hvis ikke tanta kommer i løpet av torsdag. Hun bruker å være presis.

12 dpo negativ test i dag. Men det er jo det jeg har følt de siste dagene. Men håpet litt lell. Er vel bare å vente på tanta. Får teste på fredag hvis ikke tanta kommer i løpet av torsdag. Hun bruker å være presis.

Håper testen blir positiv på fredag og tr holder seg borte❤️❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Håper testen blir positiv på fredag og tr holder seg borte❤️❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Kjenner ingen symptomer nå som jeg greier å slappe av litt. Får håpe det klaffer bedre i neste pp. Da skal jeg prøve å slappe av mere, og ikke stresse slik med prøvingen. Bare sjekke at vi treffer el. Å la ting gå sin gang. Litt mer humping for morro skyld ;)

PP 3 starter vist i dag. Tanta kom på besøk i går kveld, så nå starter nedtellingen til ny el. Syklussen er litt på tulltur etter forrige måned. El kom for tidlig og det gjorde tanta å.

Cd 10 i dag. Neg el test. Tester bidronning gele og wild yam denne mnd. Bare å håpe på at spiren sitter. Regner med at el kommer ca søndag :)

Da er det bare å legge inn aksjer og satse på at spiren sitter denne pp. Og så krysser vi fingrene for at du, jeg og Lillefrø ++ snart kan flytte over til mai-terminforumet :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Da er det bare å legge inn aksjer og satse på at spiren sitter denne pp. Og så krysser vi fingrene for at du, jeg og Lillefrø ++ snart kan flytte over til mai-terminforumet :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Ja satser på full klaff denne pp. Har troen jeg altså ;) hadde vært kos å blitt gravid igjen. Hvis det klaffer nå har jeg termin 30 april eller 1 mai :) har allerede begynt å legge inn aksjer ;)
Happy humping. Måtte det bli en liten spire til oss alle 3 :D

Cd 11... svakere el test en i går.. hmm håper ikke el var på cd 9. Ikke det hadde jo lakt inn aksjer den dagen så er ikke krise, men tror ikke el har vært enda... får vente å se i morgen.

Back
Topp