Prøver på nr 2.

Tusen takk:) håper også... syns det er rart at testen skal være så klar og fin på morgenen og så skal TR sette igang på kvelden...

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Ja, håper bare kroppen tuller litt.. Er jo mange som blør litt i førsten.. Har du mens vondt?

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Nei har ikke hatt noe mens smerter. Mye murring eneste

Nei har ikke hatt noe mens smerter. Mye murring eneste

Det er et godt tegn med murringer❤️. Da graver den seg ned:). Håper at alt går bra for deg❤️❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Da har jeg fått meg time til legevakt. De mente at det er nok med en urin prøve. Jeg har nettopp vært på toalettet så hvordan mener de at jeg skal få utslag på så kort tid? Jeg ønsker en blodprøve for å være helt sikker...

Da sitter jeg å venter. Sett så mange gravide på turen.. ååååhh... jeg håper så inderlig <3

Aah... fikk ikke ta blodprøve.. hadde ikke sjans å få av meg urin. Må ta morgenurin i morgen å teste... det er så lenge å vente...

Rare greier denne blødningen. Nå er det helt stopp, er ikke like lang som vanlig mens. Får se i morgen tidlig hva testen sier. Spent <3

Rare greier denne blødningen. Nå er det helt stopp, er ikke like lang som vanlig mens. Får se i morgen tidlig hva testen sier. Spent <3

Håper alt er bra og du har en huleboer som klamrer seg fast:). Heier på deg❤️❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Da er jeg helt sikker, har mistet. :( må vel bare prøve på nytt :/

PP2.
Venter på ny EL skal starte :) håper at denne gangen sitter spiren som støpt der inne. ;) ifølge BV sin kalk så er det i fra 9 juli og mot helgen at vi har beste sjansen. så da er det vel bare å begynne å legge inn aksjer over helgen.

var vel ikke helt forberedt på hvordan det er å få vite du er gravid, men så ikke være der. hadde ingen problemer forrige gang, så hadde vell tatt det litt forgitt. men neste gang den sitter så skal den sitte :gen026 helt fast. må vel begynne å teste når denne EL skal nærme seg for å vite at alt er som det skal. aner jo ikke om den følger den gamle syklusen eller om den starter helt fra bånn igjen... teste test... bare håpe at den kommer og alt er som det skal.

Folat inntas daglig, å nå også solvipec.... så sånn er det...

PP2.
Venter på ny EL skal starte :) håper at denne gangen sitter spiren som støpt der inne. ;) ifølge BV sin kalk så er det i fra 9 juli og mot helgen at vi har beste sjansen. så da er det vel bare å begynne å legge inn aksjer over helgen.

var vel ikke helt forberedt på hvordan det er å få vite du er gravid, men så ikke være der. hadde ingen problemer forrige gang, så hadde vell tatt det litt forgitt. men neste gang den sitter så skal den sitte :gen026 helt fast. må vel begynne å teste når denne EL skal nærme seg for å vite at alt er som det skal. aner jo ikke om den følger den gamle syklusen eller om den starter helt fra bånn igjen... teste test... bare håpe at den kommer og alt er som det skal.

Folat inntas daglig, å nå også solvipec.... så sånn er det...

Når tar du solvipec? Håper det klaffer nå :) Lykke til!

Dagens test. Ble positiv etter 10 sek. Får se om den blir sterkere i morgen, men det er vel bare å begynne å legge inn aksjer ;) så er man på den sikre siden :)

Vedlegg

• 20140708_082724.jpg
    20140708_082724.jpg
    73,3 KB · Visninger: 31
Dagens test. Ble positiv etter 10 sek. Får se om den blir sterkere i morgen, men det er vel bare å begynne å legge inn aksjer ;) så er man på den sikre siden :)
En er ikke langt unna helt positiv:). Happy humping:). Håper spiren sitter denne mnd:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Ok :) i dag har jeg eggløsning :) yeeey...

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app

Back
Topp